اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمهور در ورزشگاه آزادی بیرجند-2؛

دولت آمریکا امروز منفورترین دولت‌ در جهان است

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور در ورزشگاه آزادی بیرجند گفت: امروز منفورترین دولت‌ها را حاکمان آمریکا تشکیل می‌دهند و خود آنان هم به خوبی فهمیده‌اند یک انقلاب عظیم در دنیا در حال شکل گرفتن است.

دولت آمریکا امروز منفورترین دولت‌ در جهان است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمود احمدی‌نژاد در ادامه سخنان خود در جمع مردم بیرجند اظهار داشت: تحولاتی که در سطح بین‌الملل امروز اتفاق می‌افتد با اهمیت است و باید توجه داشت مشکلات جامعه بشری ناشی از حاکمیت اندیشه‌های غیر الهی و انسان‌های ناسالم است.
وی افزود: در طول تاریخ همواره فساد، ظلم و تهدید ملت‌ها وجود داشته و فقر و عقب‌ماندگی نشان‌دادن ملت‌ها ناشی از حاکمان ناسالم خودخواه است.
رئیس جمهور گفت: یک ظلم ماندگار در تاریخ پیدا نمی‌کنید که ناشی از اندیشه ناپاک نباشد.
احمدی‌نژاد افزود: تمام مشکلات بشر در طول تاریخ ناشی از مدیریت‌های ناسالم و حاکمیت‌های ناپاک بوده و امروز هم همین طور است.
وی اضافه کرد: بعضی‌ها در گوشه و کنار دنیا طعم آزادی را چشیدند و برخی حاکمان با این وجود دست از ادامه کار زشت خود بر نداشتند و رفتارهای زشت را ادامه دادند.
رئیس جمهور گفت: عده‌ای 100 سال قبل با یک حرکت نظامی و با مقدمه‌چینی حرکت کردند و اشغال نظامی کردند و به بهانه‌های گوناگون که این کشور حاکم ندارد، رهبر ندارد و نیاز به رهبر دارد، به ملت‌ها ظلم کردند.
وی با بیان اینکه تقسیم کردن منطقه از شمال آفریقا تا غرب آسیا در برنامه دشمن است تا به انرژی دست یابد، تاکید کرد: این اقدامات زیر سایه حاکمیت نظامی و اشغالگری حکومت‌های وابسته و انسان‌های خودخواه و کوچک انجام شد.
احمدی‌نژاد افزود: نزدیک به 100 سال ملت‌ها رنج کشیدند و امروز برخی ملت‌ها از جمله مصر به ظاهر استقلال نسبی به دست آورده‌اند.
وی منفورترین دولت‌ها را حاکمان آمریکا در جهان دانست و تصریح کرد: آنان نیز به خوبی فهمیده‌اند یک انقلاب عظیم در حال شکل گرفتن است.
رئیس جمهور گفت: امروز دشمنان با تغییر چهره، با تغییر شعار، با دروغگویی و با عنوان اینکه می‌خواهند در کنار ملت‌ها قرار بگیرند یک بار دیگر و با استفاده از سازمان‌‌ها و ساختارهای پیچیده نظامی بر ملت‌ها می‌خواهند اهدافشان را تحکیم کنند و ملت‌های اسلامی را یا منحرف کنند یا سرکوب بزنند.
انتهای پیام/ر10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول