اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نظارت بر نمایش ارشاد نیشابور:

پادشاه سرزمین قصه‌ها به نیشابور آمد

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه شورای نظارت بر نمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: نمایش طنز کودکانه پادشاه سرزمین قصه‌ها کاری از هنرمند جوان نیشابوری احسان بیگی در تالار ادیب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور به روی صحنه رفت.

پادشاه سرزمین قصه‌ها به نیشابور آمد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، غلامرضا سلامتی مسئول دبیرخانه شورای نظارت بر نمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور شامگاه دیروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هنرمندان تأتر نیشابور در سالیان گذشته با دست‌مایه قرار دادن آثار متفاوت و به‌ویژه بومی سبب آشتی تماشاگران با این هنر شده و تمام سلایق را در سالن‌های تئاتر می‌توان مشاهده کرد و  اینک نمایش پادشاه سرزمین قصه‌ها به نویسندگی رضا کوهستانی و کارگردانی هنرمند جوان تئاتر نیشابور احسان بیگی در تالار ادیب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور به روی صحنه رفت.
وی گفت: نمایش طنز کودکانه پادشاه سرزمین قصه‌ها به نویسندگی رضا کوهستانی و کارگردانی آن  را احسان‌بیگی کارگردان جوان و خوش آتیه تئاتر کودک عهده‌دار است.
سلامتی بیان داشت: در این نمایش طنز کودکانه بازیگران خوش ذوق نیشابوری  رشید عمارلو ، مجتبی حسینی ، محمد طاغونی،امیررضا اسعدی، فرشید عمارلو ، سید مرتضی حسینی،حسن خطیبیان، حسن مهرآبادی، علیرضا کوندری، احسان بیگی، شکوفه بلبلی و بیتا فخروی به ایفای نقش پرداخته و مهدی عمارلو، حسین خاکباز و فائزه صادقی به عنوان موسیقی، دکور و طراح لباس با این کار همکاری دارند.
مسئول دبیرخانه شورای نظارت برنمایش به موضوع این نمایش اشاره کرد و خاطرنشان کرد: پسری که از پایان قصه‌ها خوشش نمی‌آید تصمیم می‌گیرد که قصه‌ها را عوض کند و پادشاه سرزمین قصه‌ها از این اتفاقات باخبر می‌شود.
سلامتی تصریح کرد: نمایش طنز کودکانه پادشاه سرزمین قصه‌ها از 9 آبان 1390 هر روز صبح ویژه کودکان و نوجوانان و بعدازظهر از ساعت 18 تا20 ویژه عموم و خانواده‌ها در تالار ادیب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور به روی صحنه می‌رود‌.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول