اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

مردم دماوند با ماموران سرشماری همکاری کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند تاکید کرد: لازم است تا به منظور استحصال نتایج مطلوب از سرشماری، مردم دماوند با ماموران سرشماری همکاری کنند.

مردم دماوند با ماموران سرشماری همکاری کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علیرضا قاسمی‏فرزاد عصر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران، با اشاره به اهمیت سرشماری و آمار در کشور، از آمادگی کامل شهرستان دماوند برای اجرای هر چه بهتر سرشماری عمومی نفوس و مسکن خبر داد.
فرماندار شهرستان دماوند افزود: در هر کشوری برنامه‏ریزی در راستای رشد، پیشرفت و توسعه آن کشور یک امر ضروری بوده و این مهم نیازمند دریافت آمار دقیق و جامع است.
قاسمی‏فرزاد با بیان اینکه برای توزیع عادلانه امکانات نیاز به اطلاعات و آمار دقیق از حوزه و منطقه خود داریم، تصریح کرد: نخستین سرشماری در سال‏های دور به اجرا رسید و سرشماری سال 90 که هفتمین سرشماری نفوس و مسکن در کشور بوده، مقرر شده است از هر 10 سال به پنج سال تبدیل شود.
فرماندار دماوند در خصوص اهمیت سرشماری و حساسیت آن نیز گفت: برای داشتن برنامه‏ریزی مدون در راستای توسعه کشور نیازمند اطلاعات جامع و به‏روزتری هستیم که این مهم با تصویب قانون هر پنج سال یک بار برای اجرای طرح سرشماری محقق می‏شود.
قاسمی‏فرزاد ادامه داد: در این مدت و از چند ماه قبل در راستای فراهم‏سازی بستر لازم برای اجرای هر چه بهتر سرشماری در شهرستان دماوند اقدامات لازم انجام و تمامی کمیته‏های اجرایی مشخص شده و زیرساخت‏های لازم نیز فراهم است.
وی در خصوص آموزش ماموران سرشماری بیان داشت: در این مدت، کلاس‏های مختلف تدریس آموزش سرشماری برای 163 نفر از اعضای ستاد و متقاضیان برگزار و بعد از گذراندن دوره‏های آموزشی و آزمون، حوزه‏های کاری آنها مشخص شد و از امروز این طرح اجرایی می‎شود.
فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به اطلاع‏رسانی در سطح شهرستان خاطرنشان کرد: برای آگاهی مردم و شهروندان از بنرهای اطلاع‏رسانی، بروشورهای حاوی اطلاعات سرشماری، اعلام ائمه جمعه و جماعات در خطبه‏های نماز جمعه و مساجد و در مدارس بهره‏گیری شده است.
قاسمی‏فرزاد از مردم فهیم شهرستان خواست تا با ماموران سرشماری همکاری لازم را داشته و ضمن ارائه اطلاعات دقیق و صحیح، اطمینان خاطر داشته باشند که اطلاعات دریافتی کاملا محرمانه بوده و نقش بسزایی در رشد و شکوفایی منطقه خواهد داشت.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول