اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردبیل:

توطئه‌گران سرانجام در مقابل ایران زانو می‌‌زنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه اردبیل گفت: ایران در سال‌های آینده حرف نهایی منطقه را می‌زند و کشورهای توطئه‌کننده که گاه با چراغ سبز‌هایی از داخل کشور شیطنت‌هایی را انجام می‌دهند، در نهایت در مقابل ایران زانو خواهند زد.

توطئه‌گران سرانجام در مقابل ایران زانو می‌‌زنند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام  سیدحسن عاملی پیش از ظهر امروز در دیدار با عوامل اجرایی سرشماری نفوس و مسکن در اردبیل اظهار داشت: سرشماران وقت خود را صرف این قدم مبارک و ملی کرده‌اند که در رشد و توسعه کشور نقش زیربنایی دارد.
وی با یادآوری اینکه در حرکت‌های کلان اقدام و تصمیم‌گیری فله‌ای مناسب نیست، گفت: کشورهایی که برنامه آماری و محاسباتی دقیقی داشته و بر مبنای آن تصمیم‌گیری کرده‌اند همواره موفق بوده‌اند.
امام جمعه اردبیل با یادآوری اینکه ورود بدون آمار و محاسبه به عرصه بی‌نتیجه خواهد بود خاطرنشان کرد: ورود به سرشماری یک وظیفه دینی و ملی است که اعمال دقت و تعهد در این راستا موفقیت آن را رقم می‌زند.
عاملی هرگونه بی‌مبالاتی و بی‌حوصلگی از سوی سرشماران را در این طرح سبب هدر رفت منابع و هزینه بیت‌المال اعلام کرد و بیان داشت: کسانی که این گام را برداشته‌اند باید در نهایت دقت و حتی در بسیاری از مواقع سماجت مسئله را پیگیری کنند تا بتوانند اثر مثبت خود را در پایه‌ریزی ایمن این اقدام اقتصادی به نمایش بگذارند.
وی همچنین به اهالی استان اردبیل نیز توصیه کرد؛ این مسئله را جدی بگیرند و چنین تصور نشود که اسرار آنها فاش خواهد شد بلکه به خانواده‌ها این اطمینان را می‌دهیم که این اطلاعات محرمانه بوده و تنها در اختیار برنامه‌ریزان نظام است.
نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری سابقه سرشماری در کشور را یادآور شد و گفت: ‌در گذشته نیز اثبات شده است که این آمارها کاملا محرمانه بوده و تنها در راستای اصلاحات اقتصادی از آنها استفاده شده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عاملی در بخش دیگری از سخنان خود با  خطاب قرار دادن سرشماران نسبت به دقت در اجرای این طرح بزرگ ملی خاطرنشان کرد: کلید همه گناهان به دست دروغ سپرده شده است بنابراین در ارائه آمارها و وقایع سعی کنید واقعیت‌ها را منعکس کنید چرا که این آمار و اطلاعات به مدت چندین سال پایه و مبنای برنامه‌ریزی‌ها خواهد بود.
وی گفت: این انتظار بزرگ نظام از سرشماران و مردم است که با قرار گرفتن در این موقعیت استثنایی ارادت خود به نظام را ثابت کنند.
امام جمعه اردبیل در ادامه سخنان خود ایران را کشوری مستقل در تمام زمینه‌ها اعلام کرد و اظهار داشت: موقعیت ما در جهان یک موقعیت استثنایی است و تنها نظامی که به صورت مستقل عمل می‌کند ایران است که این موضوع پیام شهدا و حاصل خون آنان است.
عاملی یادآور شد: ملتی که نتواند برای آینده و سرنوشت خود تصمیم‌گیری کند دچار حیرت و سرگردانی شده و صاحب آینده‌ای پوچ خواهد بود.
وی تصریح کرد: دشمن امروز بعد از 33 سال با به کار بردن همه ترفندها، با ناامیدی کامل آخرین تیر ترکش را که همان ریاضت اقتصادی است رها کرده است.
امام جمعه اردبیل بیان داشت: ایران با گذر از این توطئه، در سال‌های آینده حرف نهایی را در منطقه خواهد زد و کشورهای توطئه کننده نیز که گاه با چراغ سبز‌هایی از داخل کشور شیطنت‌هایی را انجام می‌دهند، در نهایت با خضوع در مقابل کشور ما زانو خواهند زد.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول