اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده شهید رجائی کاشان تأکید کرد:

ایجاد رشته‌‌های کارشناسی در دانشکده رجایی کاشان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده شهید رجائی کاشان بر لزوم ایجاد رشته‌های کارشناسی در این دانشکده تأکید کرد.

ایجاد رشته‌‌های کارشناسی در دانشکده رجایی کاشان
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حمیدرضا تفویضی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیگیری‌های لازم جهت ایجاد حداقل پنج رشته کارشناسی جدید در دانشکده شهید رجایی شهرستان کاشان انجام شده که انتظار می‌رود با تأیید دانشگاه فنی و حرفه‌ای این امر تحقق پیدا کند.
وی در خصوص رشته‌های کارشناسی پیشنهاد شده عنوان کرد: رشته‌هایی نظیر کامپیوتر، حسابداری، برق، الکترونیک و ساخت و تولید با توجه به توانایی‌های بالقوه شهرستان و نیز تعداد درخواست متقاضیان از جمله رشته‌های کارشناسی مورد نظر برای ارائه در دانشکده فنی شهید رجایی است.
رئیس دانشکده شهید رجائی کاشان در ادامه در مورد موفقیت‌های علمی این دانشکده نیز ابراز کرد: کسب رتبه سوم متالورژی در مسابقات علمی دانشکده‌ها و آموزشکده‌های سراسر کشور در سال جاری تنها یکی از موفقیت‌های دانشجویان این دانشکده در رقابت‌های مختلف علمی است.
وی تعداد دانشجویان دانشکده شهید رجایی کاشان را 2 هزار نفر ذکر و خاطرنشان کرد: این تعداد دانشجو در قالب 12 رشته الکترونیک، برق صنعتی، تأسیسات الکتریکی، حسابداری، کامپیوتر، معماری، امور اداری، ساختمان، نقشه‌کشی صنعتی، ساخت و تولید، متالورژی و صنایع نساجی در این دانشکده مشغول به تحصیل هستند.
تفویضی با تأکید بر بهره‌مند بودن دانشکده شهید رجایی کاشان از بهترین کادر آموزشی شهرستان افزود: در این دانشکده حدود 140 استاد برجسته مشغول به تدریس هستند که همگی از سطح علمی بالایی برخوردارند.
وی به اقدامات سخت‌افزاری دانشکده شهید رجایی کاشان نیز اشاره کرد و گفت: اقدامات لازم برای ساخت کارگاه‌‌های فنی جدید از جمله کارگاه متالورژی انجام شده که در آینده‌ای نزدیک شاهد فعال شدن آن در دانشکده شهید رجایی کاشان خواهیم بود.
تفویضی در پایان با قدردانی از شرکت‌کنندگان در مراسم نکوداشت تأسیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای که به همت دانشکده شهید رجایی کاشان در هفته گذشته بدر این دانشکده برگزار شد الحاق دانشکده‌های فنی را به آموزش عالی به فال نیک گرفت و توفیقات روزافزون را برای این دانشکده‌ها از خدای منان مسئلت کرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول