اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌شرقی خبر داد:

ایجاد کارگروه مدیریت گرد و غبار در استان‌ها

خبرگزاری فارس: مدیر کل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: استان‌ها از سوی ریاست جمهوری و سازمان محیط زیست موظف شده‌اند تا کارگروه مدیریت گرد و غبار را ایجاد و طرح‌های لازم را در این خصوص اجرا کنند.

ایجاد کارگروه مدیریت گرد و غبار در استان‌ها
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، خلیل ساعی در نخستین جلسه کارگروه گرد و غبار استان اظهار داشت: وظایف ارگان‌های مختلف در این حوزه و محل تامین اعتبارات مشخص شده و لازم است تمام دستگاه‌های ذی‌ربط گزارش فعالیت‌های خود را هرچه سریع‌تر به دبیرخانه این کارگروه ارایه دهند.
همچنین معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از ارگان‌های مختلف خواست برای معرفی و اجرای طرح‌های کاهش آثار گرد و غبار معلق در هوا و مقابله با آن، تسریع کنند.
محمد اشرف‌نیا افزود: ریزگردهای موجود در هوا سلامتی افراد جامعه را به خطر می اندازد و مقابله جدی و فوری با آنها ضروری است.
وی گفت: سازمان باید برنامه‌هایی را که از سوی دولت به آنها ابلاغ شده و همچنین طرح‌های پیشنهادی خود طبق برنامه زمان‌بندی شده انجام دهد.
اشرف‌نیا تصریح کرد: تامین اعتبار موردنیاز این طرح‌ها از منابع مختلف پیش‌بینی شده و سازمان‌ها باید طرح‌های خود را به ستاد مدیریت بحران استان ارائه دهند تا در خصوص تامین اعتبار برنامه‌ریزی شود.
اشرف‌نیا بر لزوم جنگل‌کاری و توسعه فضای سبز و حفاظت از منابع طبیعی تاکید کرد و گفت: اطلاع رسانی در خصوص وضعیت گرد و غبار نیز باید به صورت شفاف انجام شود.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول