اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور بیش از 100 شرکت داخلی و خارجی؛

نمایشگاه سنگ و زمین‌شناسی در مشهد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: هفتمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ، زمین‌شناسی، ماشین‌آلات معدنی، راهسازی و عمران با حضور بیش از 100 شرکت داخلی و خارجی در مشهد برگزار می‌شود.

نمایشگاه سنگ و زمین‌شناسی در مشهد برگزار می‌شود
سمیرا قاسمیان مجری این نمایشگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با بیان این مطلب اظهار داشت: این نمایشگاه با حضور تعداد زیادی از شرکت‌کنندگان داخلی و خارجی در فضایی به مساحت بیش از 10 هزار مترمربع در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.
قاسمیان با بیان اینکه تعداد غرفه‌های این نمایشگاه بیش از 260 غرفه است، تصریح کرد: هفتمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ، زمین‌شناسی، ماشین‌آلات معدنی، راهسازی و عمران نسبت به نمایشگاه سال قبل خود دارای 65 درصد رشد در فضا و شرکت‌کننده است.
وی به شرکت‌کنندگان خارجی این نمایشگاه اشاره کرد و متذکر شد: در همین راستا نمایندگانی از کشورهای آلمان، چین، ژاپن، ترکیه، فرانسه و انگلستان در این نمایشگاه حضور دارند.
مجری هفتمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ، زمین‌شناسی، ماشین‌آلات معدنی، راهسازی و عمران مشهد تاکید کرد: همچنین در این نمایشگاه نمایندگانی از استان‌های خراسان رضوی، شمالی، جنوبی، یزد، سمنان، گلستان، فارس، اصفهان، آذربایجان شرقی و غربی، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و کرمان حضور دارند.
وی با اشاره به موضوعات مورد نمایش در این نمایشگاه اظهار داشت: اکتشاف و استخراج معادن، حفاری معدن و معدن کاری، بهره‌برداری از معادن، سنگ‌های زینتی و تزئینی و نما، سنگ‌های قیمتی ساختمانی و بهره‌برداران سنگ از جمله این موارد است.
قاسمیان فرآوری‌کنندگان سنگ را از دیگر متخصصان شرکت‌کننده در این نمایشگاه دانست و افزود: صادرکنندگان تجهیزات معدنی، صنعت سیمان، تکنولوژی سقف و تجهیزات وابسته، مواد معدنی، تحقیقات مواد معدنی، سرمایه‌گذاری پروژه‌های معدنی، خاک‌های صنعتی و معدنی، خدمات مهندسی، مطالعات زمین‌شناسی و آب‌شناسی، احداث تونل و معادن کوچک مانند گچ و اهک از دیگر زمینه‌های فعالیتی این نمایشگاه است.
وی به اهداف برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: واگذاری فضایی کاملا تخصصی برای نمایش آخرین دستاوردهای حوزه سنگ و زمین‌شناسی به شرکت‌کنندگان و همچنین تبادل نظرات و خدمات از جمله اهداف و رویکردهای برگزاری هفتمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ، زمین‌شناسی، ماشین‌آلات‌ معدنی، راهسازی و عمران مشهد است.
مجری هفتمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ، زمین‌شناسی، ماشین‌آلات معدنی، راهسازی و عمران مشهد یادآور شد: همچنین در نخستین روز از برگزاری این نمایشگاه نشستی با عنوان معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش صنایع و معادن نیز با حضور متخصصان امر برگزار می‌شود.
هفتمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ، زمین شناسی، ماشین‌آلات معدنی، راهسازی و عمران مشهد از پنجم تا هشتم آبان از ساعت 16 تا 22 در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد میزبان علاقه‌مندان است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول