اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز انجام شد؛

برپایی نمایشگاه عکس "از جنس خورشید" در زاهدان

خبرگزاری فارس: نمایشگاه عکس "از جنس خورشید" در قالب 16 عکس امروز در زاهدان گشایش یافت.

برپایی نمایشگاه عکس "از جنس خورشید" در زاهدان
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، مدیرکل ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان پیش از ظهر امروز در مراسم برپایی نمایشگاه عکس "از جنس خورشید"  اظهار داشت: نمایشگاه عکس "از جنس خورشید" در قالب 16 عکس از محمود میربزرگ عکاس حرفه‌ای استان در زاهدان افتتاح شد.
حجت‌الاسلام عباس دانشی افزود: به تصویر کشیدن زندگی مردم روستایی و عشایری در قالب عکس، هدف از برگزاری این نمایشگاه عکس است.
وی بیان کرد: در این نمایشگاه، 16 عکس منتخب محمود میربزرگ عکاس حرفه‌ای استان در ابعاد 100 در 70 به نمایش گذاشته شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: 16 عکس آثار منتخب محمود میربزرگ است که در طول سه سال گذشته از مناطق روستایی و عشایری سیستان و بلوچستان گرفته شده است.
دانشی تصریح کرد: میربزرگ عکاسی حرفه‌ای را از سال 73 آغاز کرد و اکنون عضو انجمن عکاسان ایران است.
وی ادامه داد: نمایشگاه عکس "از جنس خورشید" سومین نمایشگاه انفرادی محمود میربزرگ است که امروز گشایش یافته و در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: کسب مقام دوم در جشنواره عکس پلیس، راهیابی به جشنواره‌های ملی تجلی فجر عاشورا و خانه روستایی و راهیابی به نمایشگاه جشنواره جشن تصویر سال 89 در تهران از جمله موفقیت‌های محمود میربزرگ هنرمند فاخر در هنر عکاسی است.
دانشی یادآور شد: نمایشگاه عکس "از جنس خورشید" از امروز تا هشتم آبان‌ماه جاری در مکان نگارخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان آزادی دایر بوده و علاقه‌مندان می‌توانند از این نمایشگاه دیدن کنند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول