اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی استان قم:

قم با دو تیم در کشتی فرنگی جوانان کشور شرکت می‌کند‌

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی قم از حضور دو تیم از این استان در پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی جوانان کشور خبر داد.

قم با دو تیم در کشتی فرنگی جوانان کشور شرکت می‌کند‌
محسن حلوایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: تنها 18 روز دیگر به میزبانی قم در پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی جوانان کشور باقی مانده اما شرایط برای برگزاری این رقابت‌ها خوب و مطلوب است.
وی افزود: بر اساس زمان‌بندی صورت گرفته از سوی فدراسیون کشتی، تیم‌ها و کشتی‌گیران شرکت‌کننده در پیکارهای قهرمانی رده سنی جوانان کشور تا عصر روز چهارم آبان ماه وارد شهر مقدس قم می‌شوند و مسابقات از صبح روز پنجم آبان ماه به مدت دو روز در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم آغاز می‌شود.
رئیس هیئت کشتی استان قم با اشاره به تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از رقابت‌ها بیان کرد: پیش‌بینی حضور تیم‌هایی از تمام استان‌های کشور را داریم، ضمن اینکه به دلیل میزبانی قم در این دوره از رقابت‌ها، دو تیم نیز از کشتی فرنگی جوانان قم در این مسابقات حضور دارند.
وی خاطرنشان کرد: نفرات تیم‌های کشتی فرنگی قم در پیکارهای قهرمانی جوانان کشور با توجه به برگزاری رقابت‌های انتخابی استان شناسایی شده‌اند و هم اکنون در اردوی آماده‌سازی که همه روزه در سالن کشتی مرحوم سلطان‌نژاد مجموعه ورزشی تختی برگزار می‌شود، به تمرین می‌پردازند.
حلوایی تصریح کرد: اینکه تیم قم در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشور چه نتیجه‌ای می‌گیرد قابل پیش‌بینی نیست، اما با توجه به پیشرفت‌های چشمگیر در چند سال اخیر کشتی قم و همچنین زحمات فراوانی که مربیان این رشته متحمل شده‌اند، امیدوارم به نتایج خوبی دست یابیم.
وی همچنین از مشخص شدن ترکیب نهایی تیم کشتی فرنگی استان قم به منظور حضور در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور خبر داد و بیان کرد: رقابت‌های انتخابی کشتی فرنگی نیز با شرکت برترین‌های این رشته برگزار شد و فرنگی‌کاران برتر استان برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور مشخص شده‌اند.
رئیس هیئت کشتی استان قم در ادامه به زمان برگزاری پیکارهای رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان در دو رشته آزاد و فرنگی اشاره کرد و افزود: مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان کشور قرار بود روزهای پایانی مهر ماه برگزار ‌شود که آغاز آن به روز بیستم آبان ماه و به میزبانی شهرستان سقز استان کردستان موکول شده است.
وی همچنین از در پیش رو بودن رقابت‌های کشتی آزاد رده سنی جوانان کشور خبر داد و گفت: پیکارهای کشتی آزاد جوانان قهرمانی کشور نیز طبق اعلام برنامه از سوی فدراسیون کشتی روز سیزدهم آبان ماه به میزبانی باقرشهر استان تهران برگزار می‌شود.
وی در پایان اظهار کرد: امید زیادی داریم که با توجه به آمادگی مطلوب تیم‌های جوانان قم تلاش آنها با کسب مدال از پیکارهای جوانان کشور و سپس در مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور در کردستان همراه باشد.
انتهای پیام،/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول