اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی استان قم خبر داد:

حضور 16 فرنگی‌کار در کشتی فرنگی جوانان کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی قم از حضور 16 فرنگی کار قمی در پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی جوانان کشور خبر داد.

حضور 16 فرنگی‌کار در کشتی فرنگی جوانان کشور
محسن حلوایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: سه روز دیگر به برگزاری پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی جوانان کشور در قم باقی مانده است و خوشبختانه شرایطی بسیار خوبی برای برگزاری این رقابت‌ها فراهم کرده‌ایم.
وی ادامه داد: بر اساس زمان‌بندی صورت گرفته از سوی فدراسیون کشتی، تیم‌ها و کشتی‌گیران شرکت‌کننده در پیکارهای قهرمانی رده سنی جوانان کشور تا عصر روز چهارشنبه چهارم آبان ماه وارد شهر مقدس قم می‌شوند و مسابقات از صبح روز پنجم آبان ماه به مدت دو روز در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم آغاز می‌شود.
رئیس هیئت کشتی استان قم با اشاره به تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از رقابت‌ها بیان کرد: با توجه به اینکه پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی جوانان کشور انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان نیز به شمار می‌رود، شاهد حضور چهره‌های شاخص کشتی فرنگی کشور در این دوره از مسابقات خواهیم بود.
وی با اشاره به حضور 16 فرنگی کار قمی در این دوره از مسابقات، عنوان کرد: با توجه به میزبانی قم در این دوره از رقابت‌ها، دو تیم (الف) و (ب) نیز از کشتی فرنگی رده سنی جوانان استان قم در این مسابقات حضور خواهند داشت.
حلوایی با اشاره به تعداد اوزان این رقابت‌ها عنوان کرد: کشتی‌گیران شرکت‌کننده در این دوره از رقابت‌ها در اوزان 50، 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم و بدون ارفاق وزن بر روی دو تشک در سالن شهید حیدریان قم پیکار خواهند کرد.
وی اضافه کرد: در ترکیب تیم کشتی (الف) جوانان قم در این مسابقات به ترتیب اوزان مختلف رامین سلیمانی در وزن 50 کیلوگرم،‌ هادی عموحسینی در وزن 55 کیلوگرم، علیرضا جانقلی در وزن 60 کیلوگرم، مهدی عطارد در وزن 66 کیلوگرم، امیرحسین مولایی در وزن 74 کیلوگرم، علی زینتی رفاه در وزن 84 کیلوگرم، مهدی قسمتی در وزن 96 کیلوگرم و بهزاد حقیقی در وزن 120 کیلوگرم حضور دارند.
رئیس هیئت کشتی استان قم بیان کرد: این در حالی است که اعضای تیم کشتی فرنگی (ب) جوانان قم را علی آقازاده در وزن 50 کیلوگرم، حسین جعفری در وزن 55 کیلوگرم، محمدعلی حیدری در وزن 60 کیلوگرم، مهرداد صفا در وزن 66 کیلوگرم، بهرام جلالی در وزن 74 کیلوگرم، حسین دلیار در وزن 84 کیلوگرم، یحیی جساس در وزن 96 کیلوگرم و علیرضا سعیدی نوا در وزن 120 کیلوگرم تشکیل می‌دهند.
وی خاطرنشان کرد: اعضای تیم‌های کشتی فرنگی رده سنی جوانان (الف) و (ب) استان قم را روح الله میکائیلی، مهدی میرجمالی و حسن رئوفی هدایت می‌کنند، ضمن اینکه علی جانقلی به عنوان سرپرست این تیم را همراهی خواهد کرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول