اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خبر داد:

عرضه تخم‌مرغ با قیمت مصوب کیلویی 2750 تومان در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در حال حاضر تخم مرغ با قیمت مصوب کیلویی 2 هزار و 750 تومان در استان زنجان عرضه می‌شود.

عرضه تخم‌مرغ با قیمت مصوب کیلویی 2750 تومان در زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حمید صدری ظهر امروز در هفتمین جلسه ستاد تنظیم بازار زنجان اظهار داشت: با توجه به نوسانات قیمت تخم‌مرغ در طول چند روز گذشته مسئولان اجرایی امر تصمیم بر یکسان‌سازی قیمت آن گرفته و اقدامات را در این زمینه انجام داد‌ه اند.
وی خاطر نشان کرد: نوسانات قیمت تخم‌مرغ به صورت کشوری بوده و وضعیت این کالا در همه استان‌ها مشابه است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به جلسات برگزار شده با اتحادیه تخم‌مرغ داران اذعان داشت: در حال حاضر قیمت این کالا یکسان‌سازی شده و در چند فروشگاه استان زنجان عرضه می‌شود.
وی فروشگاه‌های رفاه، فرهنگیان و 15 خرداد را از جمله فروشگاه‌هایی عنوان کرد که تخم‌مرغ در آنها با قیمت مصوب 2 هزار و 750 تومان عرضه می‌شود.
صدری همچنین در ادامه با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته در استان زنجان پس از هدفمندی یارانه‌ها اضافه کرد: پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها ذخیره‌سازی برخی از کالاها در استان زنجان صورت گرفته است.
وی برنج، حبوبات و مرغ منجمد را از جمله کالاهایی برشمرد که پس از هدفمندی یارانه ها اقدام به ذخیره‌سازی آنها شده است.
همچنین در ادامه این جلسه معاون شهردار زنجان با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری زنجان در زمینه ساماندهی به جمعه بازارها یادآور شد: در جمعه بازار شماره یک و 2 کانکس‌هایی مستقر شده و بازرسی‌های لازم را انجام می‌دهند.
غلامحسین احمدی همچنین در خصوص صدور کارت شناسایی به افراد فعال در این جمعه‌ بازارها نیز تصریح کرد: در این زمینه نیز اقدامات لازم از سوی مسئولان شهرداری صورت گرفته است.
معاون شهردار زنجان بیان کرد: در حال حاضر بحث خط کشی جمعه بازار شماره یک انجام شده است.
وی همچنین با اشاره به استقرار نیروهای دانشگاه علوم پزشکی در محل جمعه بازار استان زنجان ادامه داد: این امر به منظور نظارت بر بهداشت کالاهای عرضه شده صورت می‌گیرد.
احمدی خاطر نشان کرد: همچنین نیروهایی از نیروی انتظامی به منظور تامین امنیت در این جمعه بازارها حضور پیدا می‌کنند.
وی ادامه داد: در حال حاضر مراجعان به این جمعه بازارها رضایت کامل از اقدامات صورت گرفته در این محل‌ها را دارند.
معاون شهردار زنجان همچنین در زمینه اقدامات صورت گرفته در خصوص جمع‌آوری لوازم آرایشی قاچاق در جمعه بازار نیز افزود: اقدامات لازم در این زمینه صورت گرفته است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول