اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف آشنایی با فرهنگ اسلامی صورت گرفت؛

بازدید زنان فرهیخته تاتارستانی از دانشگاه آزاد قزوین

خبرگزاری فارس: با هدف آشنایی با فرهنگ اسلامی و مراکز علمی ایران هیئتی شامل زنان فرهیخته کشور تاتارستان از دانشگاه آزاد قزوین بازدید کردند.

بازدید زنان فرهیخته تاتارستانی از دانشگاه آزاد قزوین
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد قزوین، هیئتی از زنان فرهیخته کشور تاتارستان به دعوت اداره کل امور زنان و خانواده سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی زیر نظر مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در سفری به قزوین از اماکن مذهبی، متبرکه، آثار تاریخی استان قزوین و همچنین دانشگاه آزاد قزوین بازدید به عمل آوردند.
لیسن خزییلوا نفر اول کنکور بین‌المللی طراحان لباس اسلامی سال 2009 میلادی و نفر اول هفته مد اسلامی سال 2010 میلادی در بازدید از دانشگاه آزاد قزوین بیان کرد: آنچه در این دانشگاه دیدم فضای علمی پرنشاطی بود برای فراگیری علم و دانش که در این راستا تلاش می‌کردند و بسیار خوشحال می‌شوم اگر امکان ادامه تحصیل در این دانشگاه برایم فراهم شود.
یکی دیگر از اعضای این گروه، مسجد امام رضا (ع) دانشگاه آزاد قزوین را مسجدی بسیار زیبا و بزرگ دانست و اظهار کرد: معماری این مسجد و فضای داخل بسیار زیبا و روحانی است.
گلیو محمود اوا افزود: دانشگاه آزاد قزوین در مقایسه با دانشگاه‌های کشور تاتارستان بسیار بزرگ و مجهز است و دانشگاهی مدرن به شمار می‌آید در حالی که در کشور ما، دانشگاه‌ها در فضای سنتی ساخته و اداره می‌شوند.
همچنین این هیئت تاتارستانی از مرکز رشد فناوری، مراکز تحقیقاتی، خوابگاه‌ها، مسجد امام رضا (ع)، مجتمع تجاری و سلف سرویس دانشگاه آزاد قزوین بازدید کردند.
گروه زنان فرهیخته کشور تاتارستان در سفر یک روزه خود به استان قزوین ضمن بازدید از این دانشگاه از حسینیه امینی‌ها، مسجد النبی (ع)، حمام قجر، موزه هنر پایداری و آب انبار حکیم نیز بازدید داشتند.
کشور تاتارستان یکی از جمهوری‌های خودمختار و در جنوب غربی کشور روسیه قرار دارد و بیشتر جمعیت این کشور را مسلمانان تشکیل می‌دهند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول