اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‏‏‏ریزی فرماندار فیروزکوه تاکید کرد:

سازگاری پوشش ماموران سرشماری با فرهنگ بومی فیروزکوه

خبرگزاری فارس: معاون اداری مالی و برنامه‏‏‏ریزی فرماندار شهرستان فیروزکوه بر حفظ شئون اخلاقی و سازگاری پوشش ظاهری ماموران سرشماری نفوس و مسکن با فرهنگ بومی منطقه تاکید کرد.

سازگاری پوشش ماموران سرشماری با فرهنگ بومی فیروزکوه
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، اسماعیل اسفندیار عصر امروز در جلسه‏ای که با حضور ماموران سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان فیروزکوه برگزار شد، اظهار داشت: سرشماری اصل و اساس برنامه‏ریزی است.
وی گفت: آمارگیران حافظان اطلاعات و داده‏ها هستند، پس در این راستا حفظ و حراست از برگه‏های خبری که اطلاعات خانواده‏ها در آن مندرج شده از سوی آنها الزامی است.
معاون اداری مالی و برنامه‏‏‏ریزی فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: بعد از برگزاری آزمون از میان شما ماموران سرشماری، بازبینان و کارشناسان گروه انتخاب شده‏اند.
اسفندیار افزود: با توجه به اینکه قرار است اجرای سرشماری بر عهده گروهی از شما و کنترل درستی یا نادرستی مندرجات پرسشنامه بر عهده گروه دیگری از شما گذاشته شود، امید است که ماموران آمار با کارشناسان گروه خود تعامل خوبی برقرار کنند.
وی تاکید کرد: همچنین امیدواریم که ماموران آمارگیری با تکیه بر ظرفیت‏‏های خود و نیز با تکیه بر دانش و مهارت‏هایی که در این دوره آموزشی کسب کرده‏اند، حضور فعال و موثری در امر سرشماری داشته باشند.
اسفندیار با توجه به اهمیت سرشماری سال 90 تاکید کرد: توجه آحاد مردم برای شرکت در این طرح ملی باید توسط آمارگیران جلب شود زیرا این طرح در راستای منافع آیندگان و مستلزم حس افتخار برای مشارکت و نیز اعتماد و شفاف‏سازی است.
وی بر حفظ شئونات اخلاقی و سازگاری پوشش ظاهری ماموران سرشماری نفوس و مسکن با فرهنگ بومی تاکید کرد و اذعان داشت: رعایت نکردن شئونات اخلاقی ضربه بزرگی بر طرح وارد می‏سازد که این افراد باید با اعتمادسازی بستر مشارکت مردم را برای تکمیل دقیق و صحیح فرم‏ها فراهم کنند.
اسفندیار بیان داشت: در این 20 روز هیچ غیبت و مرخصی نباید از سوی آمارگیران صورت پذیرد و این افراد باید با سعه‏صدر و بدون هیچ شتاب‏زدگی به وظایف خود عمل کنند.
وی پوشش ماموران آمار را با جلیقه و به همراه داشتن کارت شناسایی الزامی دانست و عنوان داشت: امیدواریم با همکاری و مشارکت مردم فهیم شهرستان فیروزکوه و تمام دستگاه‏های اجرایی و همچنین جدیت والای ماموران آمار بتوانیم همچون دیگر طرح‏های ملی موفق عمل کنیم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول