اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار طارم:

اطلاعات سرشماری زمینه‌ساز برنامه‌ریزی برای کشور است

خبرگزاری فارس: فرماندار طارم گفت: آمار و اطلاعات سرشماری برای برنامه‌ریزی و تدوین برنامه‌های کشور ضروری است.

اطلاعات سرشماری زمینه‌ساز برنامه‌ریزی برای کشور است
به گزارش خبرگزاری فارس از طارم، غلامحسین رجبی ظهر امروز در جمع مردم شهرستان طارم با اشاره به هلاکت رسیدن دیکتاتور لیبی به دست انقلابیون و تبریک آن به مردم جهان اسلام به ویژه مردم لیبی اظهار داشت: ظلم به هیچ وجه پایدار نمی‌ماند و ظالم در دنیا هم نتیجه اعمال خویش را می‌بیند.
وی با اشاره به بیداری اسلامی مردم منطقه گفت: در دهه اخیر در منطقه خاورمیانه دیکتاتورها به سزای عمل خود رسیده‌اند که این امر نتیجه آگاهی و بیداری ملت مسلمان بوده است.
فرماندار طارم از حضور گسترده مردم در پیاده‌روی خانوادگی هفته گذشته تقدیر کرد و افزود: از اینکه مردم به برنامه‌های مسئولان عنایت دارند موجب افتخار است.
وی با اشاره به برگزاری جشنواره ملی زیتون درسطح شهرستان‌، برگزاری این جشنواره را به مردم شهرستان تبریک گفته و افزود: قرار بود این جشنواره به دلیل کمبود امکانات مناسب در زنجان به نام طارم برگزار شود، که با تاکید استاندار این مراسم در طارم برگزار شد.
رجبی گفت: با توجه به اینکه 45 درصد زیتون کشور در شهرستان طارم تولید می‌شود حق طارم است که این جشنواره هر ساله در این شهرستان برگزار شود.
وی به سرشماری عمومی نفوس و مسکن اشاره و افزود: سرشماری یک رخداد و برنامه ملی است که از دوم آبان ماه به مدت21 روز در سراسر کشور اجرا می‌شود.
فرماندار طارم سرشماری نفوس و مسکن را کار بسیار بزرگی دانست که آمار و اطلاعات برای برنامه‌ریزی و تدوین برنامه‌های مختلف در همه زمینه‌ها را در اختیار دولت قرار می‌دهد.
وی با بیان اینکه اگر دولت اطلاعات درست را در اختیار داشته باشد می‌تواند با این اطلاعات خدمات بهتر را ارائه دهد، یادآور شد: با ارائه اطلاعات دقیق، کشور مسیر رشد را به سرعت طی می‌کند.
رجبی در بخش دیگری از سخنان خود از مردم خواست مردم با مأموران آمارگیری که نمایندگان جمهوری اسلامی هستند همکاری کرده و اطلاعات درست ارائه کنند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول