اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل خبر داد:

ساماندهی رودخانه بالیخو تا دو سال آینده

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: ساماندهی رودخانه بالیخلو به طول هفت کیلومتر در داخل شهر ادامه دارد و تا دو سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

ساماندهی رودخانه بالیخو تا دو سال آینده
صدیف بدری امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در اردبیل یکی از اولویت‌های مجموعه شهرداری اردبیل تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه تمام دانست و اظهار داشت: بزرگ‌ترین این پروژه‌های نیمه‌تمام ساماندهی رودخانه بالیخلو است که با تلاش شبانه‌روزی پیمانکاران و پرسنل زحمتکش شهرداری بخشی از این پروژه در دهه کرامت امسال به بهره‌برداری رسید.
وی افزود: بعد از افتتاح دو کیلومتر از طرح ساماندهی رودخانه بالیخلو که با هزینه چهار میلیارد و 285 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید، ساماندهی این رودخانه به طول هفت کیلومتر در داخل شهر ادامه دارد که فازهای بعدی آن در دو سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.
این مسئول اجرای طرح عقب‌نشینی خیابان در ایستگاه سرعین تا میدان ارتش، تکمیل برخی از پارک‌ها و پل‌های قدیمی در داخل شهر و احداث پارک‌های جدید را از جمله پروژه‌های اولویت‌دار شهرداری اردبیل اعلام کرد.
بدری ادامه داد: اصلاح پل حسن‌آباد از چند ماه پیش آغاز شده و به دلیل فرصت اندک تاکنون توانسته‌ایم مسیر ما بین شهرک سینا تا پل حسن‌آباد را تعریض و اصلاح کنیم.
وی مهم‌ترین مشکل این پل را جاری شدن آبهای سطحی به پل زیر گذر حسن‌آباد و مشکلات اهالی و شهروندان در تردد اعلام کرد و افزود: در وهله اول مشکل سرازیر شدن آب‌های سطحی به این پل را با کانال‌ها و جدول‌گذاری‌های مشخص حل کردیم و پیمانکار همچنان مشغول فعالیت است تا با زیباسازی و تعریض فضاهای اطراف پل، امکان تردد و عبور و مرور سهل را در این مسیر فراهم کند.
شهردار اردبیل اولویت بعدی عمران شهری این شهرداری را تکمیل پل ارجستان اعلام کرد و گفت: بعد از تحویل این پروژه از اداره کل راه و ترابری، با انتخاب پیمانکار و تجهیز کارگاه مقدمات اجرا و تکمیل این پل را آغاز کردیم و به مردم قول می‌دهیم در صورت مساعد بودن شرایط جوی تا پایان امسال امکان تردد و گذر از این پل را فراهم کنیم.
بدری همچنین از اجرای پروژه بزرگراه ولایت تا شهرک مخابرات با انجام زیرسازی‌ها و آسفالت این مسیر خبر داد و بیان داشت: اگر آب و هوا در اردبیل مناسب باشد با آسفالت‌ریزی کامل این پروژه امکان بهره‌برداری آن فراهم می‌شود.
شهردار اردبیل در پایان سخنان خود بازگشایی معبر 32 متری گلمغان و 32 متری ملاباشی را با تملک، زیرسازی و آسفالت از دیگر اقدامات عمرانی شهرداری اردبیل اعلام کرد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول