اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 5 هزار و 206 مدرسه استان اصفهان؛

انتخابات شورا‌های دانش‌آموزی در مدارس اصفهان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول فعالیت‌های اردویی و شورا‌های دانش‌آموزی آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: سوم آبان ماه جاری انتخابات شورا‌های دانش‌آموزی در 5هزار و 206 مدرسه استان برگزار می‌شود.

انتخابات شورا‌های دانش‌آموزی در مدارس اصفهان برگزار می‌شود
کاظم امینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه انتخابات شورا‌های دانش‌آموزی هر ساله برگزار می‌شود، اظهار داشت: این برنامه برای چهاردهمین بار در سراسر کشور اجرا می‌شود و هر ساله دانش‌آموزان نسبت به اجرای این برنامه فعالیت‌های بسیاری را در مدارس انجام می‌دهند.
وی به هدف از اجرای این برنامه میان دانش‌آموزان اشاره کرد و افزود: تقویت روحیه خود‌باوری در دانش‌آموزان و افزایش اعتماد آنها از مهم‌ترین اهداف اجرای این برنامه در مدارس محسوب می‌شود.
مسئول فعالیت‌های اردویی و شورا‌های دانش‌آموزی آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه مسئولان باید توانمندی‌های موجود در دانش‌آموزان را پرورش بدهند، تصریح کرد: این افراد آینده‌سازان جامعه هستند و رشد و پیشرفت هر کشوری با پویایی و فعال بودن دانش‌آموزان آن جامعه محقق می‌شود.
وی به ضرورت اجرای برنامه‌های مناسب در مدارس به منظور رشد و باروری دانش‌آموزان در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: دانش‌آموزان امروز باید خود را برای حضور در جامعه‌ای بزرگ‌تر آماده کنند و آینده کشور به دست این افراد رقم می‌خورد.
امینی اضافه کرد: فعالیت دانش‌آموزان در شورا‌های دانش‌آموزی آنها را برای حضور در عرصه‌های مدیریتی کشور آماده می‌کند و توانمندی‌های این افراد را به منظور پیشبرد اهدافشان در زندگی تقویت می‌کند.
وی به برگزاری انتخابات شورا‌های دانش‌آموزی در مدارس سراسر کشور اشاره کرد و بیان داشت: سوم آبان ماه جاری انتخابات شورا‌های دانش‌آموزی در 5 هزار و 206 مدرسه موجود در سطح استان برگزار می‌شود.
مسئول فعالیت‌های اردویی و شورا‌های دانش‌آموزی آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: این برنامه در سال جاری در بین 750 دانش‌آموز اصفهانی برگزار می‌شود و پس از برگزاری انتخابات فعالیت خود را از 10 آبان ماه جاری در مدارس آغاز می‌کنند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول