اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج سپاه ناحیه درمیان خبر داد:

فعالیت 60 واحد مقاومت دانش‌آموزی در درمیان

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج سپاه درمیان گفت: 60 واحد مقاومت دانش‌آموزی در عرصه‌های مختلف فرهنگی، عقیدتی، علمی و سیاسی فعالیت می‌کنند.

فعالیت 60 واحد مقاومت دانش‌آموزی در درمیان
به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، حسین مقدادی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح واحد مقاومت آموزشگاه روستای آسفیچ از توابع بخش قهستان درمیان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون هفت واحد مقاومت دانش‌آموزی در مدارس شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.
فرمانده بسیج ناحیه درمیان از مشارکت یک‌هزار و 800 نفر روز دانش‌آموز شهرستان اجرای طرح‌های هجرت سه این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: در تابستان امسال تعداد شش آموزشگاه شهرستان با مشارکت دانش‌آموزان مرمت، بهسازی و زیباسازی شده‌اند.
وی ایمان، پشتکار و سخت‌کوشی را سه ویژگی بارز دانش‌آموزان شهرستان برشمرد و ادامه داد: برگزاری اردوهای درس آمادگی دفاعی در غالب راهیان نور برای دانش‌آموزان سال دوم متوسطه، ارائه خدمات علمی، فرهنگی، هنری و ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان و تجهیز واحدهای مقاومت از مهم‌ترین برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی در سال جاری به شمار می‌رود.
فرمانده بسیج سپاه ناحیه درمیان بر حضور و مشارکت بیشتر دانش‌آموزان بسیجی در حلقه‌های تربیت و تعالی طرح صالحین تأکید کرد و یادآور شد: فلسفه تشکیل بسیج مستضعفان رفع محرومیت از چهره ایران، صیانت از ارزش‌های اسلام و انقلاب، حرکت در خط ولایت و ترویج گفتمان و تفکر بسیجی در اقشار مختلف جامعه است.
وی هدف اصلی دشمن از جنگ نرم را حذف گفتمان و تفکر ولایی بسیج دانست و ادامه داد: شهدا برای نهادینه کردن اسلام و صیانت از ارزش‌های اسلام و انقلاب از جان خویش گذشتند و اینک غفلت از راه آنان و بی‌تفاوت بودن به مسائل فرهنگی خیانتی بزرگ به شمار می‌رود.
فرمانده بسیج سپاه ناحیه درمیان از مدارس به عنوان سنگرهای مستحکم جبهه فرهنگی یاد کرد و افزود: سنگر مدارس باید توسط سربازانی امام زمانی و عاشق اسلام به فرماندهی معلمانی مومن و پیرو خط ولایت سپرده شود تا خیال جامعه از بابت شبیخون فرهنگی دشمن کمی راحت شود.
مقدادی با بیان اینکه همه در مورد مسائل فرهنگی جامعه مسئول هستند، اضافه کرد: غفلت از شبیخون فرهنگی دشمن و همسو شدن با بوق‌های تبلیغاتی استکبار سرنوشتی جز خودباختگی فرهنگی، پوچی و شکست به دنبال ندارد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول