اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین:

4 هزار سی‌دی غیرمجاز در قزوین کشف شد

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین از کشف 208 قطعه تجهیزات ماهواره و 4 هزار و 449 حلقه سی‌دی غیرمجاز خبر داد.

4 هزار سی‌دی غیرمجاز در قزوین کشف شد
رضا محتشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین بیان کرد: مأموران انتظامی شهرستان تاکستان طرح جمع‌آوری تجهیزات ماهواره‌ای را به اجرا در آورده و از چند منزل مسکونی بازرسی که 83 قطعه تجهیزات ماهواره‌ای شامل دو دستگاه رسیور، 32 صفحه دیش و 49 دستگاه ال‌ان‌بی کشف و ضبط کردند.
وی ادامه داد: همچنین مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان آبیک در اقدامی مشابه با هماهنگی قضایی از چند آپارتمان بازدید و 56 قطعه تجهیزات ماهواره‌ای شامل؛ 22 صفحه دیش و 34 دستگاه ال‌ان‌بی کشف و ضبط کردند.
سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین اضافه کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان آبیک در اجرای طرح جمع‌آوری تجهیزات ماهواره‌ای از یک آپارتمان مسکونی بازدید و 37 قطعه تجهیزات ماهواره‌ای شامل 14 صفحه دیش و 23 دستگاه ال‌ان‌بی کشف و ضبط کردند.
وی عنوان کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان تاکستان نیز در اقدامی مشابه با هماهنگی قضایی از یک منزل مسکونی بازرسی و 24 قطعه تجهیزات ماهواره‌ای شامل پنج دستگاه رسیور، شش صفحه دیش و 13 دستگاه ال‌ان‌بی کشف و ضبط کردند.
محتشمی خاطرنشان کرد: مأموران کلانتری 13 قزوین نیز از منزل یک توزیع کننده تجهیزات ماهواره‌ای شش قطعه تجهیزات ماهواره‌ای شامل؛ چهار صفحه دیش، یک دستگاه رسیور و یک دستگاه ال‌ان‌بی کشف و ضبط کردند.
وی اظهار کرد: مأموران انتظامی پاسگاه کوهین در روستای آقا بابا در بازرسی از یک منزل مسکونی یک دستگاه دیش، یک دستگاه رسیور و یک دستگاه ال‌ان‌بی کشف و ضبط کردند.
سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین افزود: مأموران انتظامی پاسگاه کوهین در بازرسی از یک منزل مسکونی در روستای طزرکش یک دستگاه ال‌ان‌بی و دو دستگاه رسیور کشف و ضبط کردند.
وی توضیح داد: مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان آبیک از تهیه و توزیع محصولات فرهنگی غیرمجاز توسط فردی در این شهرستان مطلع و پس از اطمینان از صحت خبر با هماهنگی قضایی از منزل وی بازرسی و 4 هزار و 449 حلقه سی‌دی غیرمجاز کشف و متهم را دستگیر کردند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول