اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گرانمایه‌پور:

سقوط دیکتاتورها نویدبخش ایجاد خاورمیانه اسلامی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس سقوط و حذف دیکتاتورهایی چون قذافی را نویدبخش ایجاد خاورمیانه اسلامی دانست.

سقوط دیکتاتورها نویدبخش ایجاد خاورمیانه اسلامی است
علی اصغر گرانمایه‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره شکل‌گیری خاورمیانه اسلامی اظهار داشت: همانگونه که ولی امر مسلمین جهان وعده آن را داده بود، با گسترش بیداری اسلامی در کشورهای منطقه، شاهد تأسیس یک خاورمیانه جدید و البته اسلامی در منطقه هستیم که توسط حکومت‌هایی مبتنی بر فرهنگ توحیدی اداره می‌شوند.
وی خیزش‌های اسلامی را الهام گرفته از انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: در صورتی که قیام‌های شکل‌ گرفته در کشورهای منطقه مورد تحلیل قرار گیرد مشخص می‌شود معیارهایی که مردم ایران در انقلاب اسلامی دنبال آن بودند یعنی مبارزه با طاغوت و برافراشتن پرچم توحید، که در این قیام‌ها نیز به عنوان شاخص مطرح می‌شود.
به گفته وی سرنوشتی معین برای دیکتاتورهای جهان یکی پس از دیگری رقم می‌خورد و آن عقوبت و مجازات الهی است که همواره در انتظار تمام مستبدان و مستکبران است همانطور که در مورد مبارک نامبارک، قذافی دیکتاتور و صدام جنایتکار به شکل‌های گوناگون اجرا شد.
نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل با اشاره به پیش‌بینی امام راحل در سقوط دیوار استکبار شرق و غرب، تصریح کرد: همانگونه که بنیانگذار جمهوری اسلامی پیش‌بینی کرد که دیکتاتورهای جهانی با وجود حمایت‌های شدید استکبار از آن‌ها، یکی پس از دیگری سقوط می‌کنند شاهد هستیم سرهنگ دیکتاتور لیبی همانند فرعون در بند مصر در آتش خشم ملتش افتاد و توسط انقلابیون به سزای اعمالش رسید.
وی به اعتراضات مردم اروپا و آمریکا نسبت به سیاست‌های نظام‌ سرمایه‌داری غرب نیز اشاره کرد و یادآور شد: قیام مردم در قلب ایالات متحده آمریکا نسبت به سلطه 10 درصد جمعیت ایالات متحده بر 90 درصد از شهروندان آمریکایی است.
 گرانمایه‌پور بیان داشت: مردم آن کشور از حاکم بودن این عده اندک بر قدرت و ثروت یک ملت به شدت ناراحت و عصبانی هستند.
وی افزود: اعتراضات مردم اروپا به امپریالیسم جهانی و نظام سرمایه‌داری غرب بیانگر شکل‌‌گیری یک بیداری جهانی است که پایه‌های مستبدان را به لرزه در آورده است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول