اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

حجت‌‌الاسلام پناهیان در گفت‌وگو با فارس:

بیداری اسلامی مهمترین اولویت کشور است/ترکیه در پازل آمریکا رفتار می‌کند

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار بیداری اسلامی را از جمله اولویت‌های مهم جهان اسلام خواند و گفت: مسئولان نباید به بهانه مسائل داخلی از بیداری اسلامی غفلت کنند.

بیداری اسلامی مهمترین اولویت کشور است/ترکیه در پازل آمریکا رفتار می‌کند
حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه بیداری اسلامی در منطقه یک فرصت بزرگ برای همه مسلمانان جهان از جمله ملت ایران است، افزود: نباید به خاطر برخی مسائل داخلی توجه مناسبی به بیداری اسلامی شود.

وی با بیان اینکه مسئله فلسطین به لطف الهی و با همت مسلمانان جهان به نفع مسلمین تمام خواهد شد، تصریح کرد: آمریکا و غرب می‌خواهند به هر قیمتی که شده ملت ایران از بیداری اسلامی نشات گرفته از انقلاب اسلامی غافل کنند.

پناهیان با بیان اینکه روش ترکیه در منطقه دوگانه و غیر قابل قبول است، گفت: اقدامات اخیر ترکیه نشان می‌دهد که مسئولان این کشور در پازل آمریکا برای منحرف کردن افکار عموی در بیداری اسلامی بازی می‌کنند و این خیلی خطرناک است.

عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار با تاکید بر اینکه بیداری اسلامی مهمترین اولویت امروز کشورماست از مسئولان خواست به بیداری اسلامی توجه شایانی داشته باشند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول