اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد فردیس خواستار شد:

توجه بیشتر مسئولان به ظرفیت‌های فرهنگی فردیس

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فردیس، با تاکید بر اینکه این شهرستان دارای ظرفیت‌‌های ویژه‌ای در رشته‌های مختلف هنری است، خواستار توجه بیشتر مسئولان به این حوزه شد.

توجه بیشتر مسئولان به ظرفیت‌های فرهنگی فردیس
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی این اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد فلاح گفت: در شهرستان فردیس هنرمندان زیادی فعالیت می‌کنند که این امر نشان دهنده ظرفیت بالای این شهرستان در رشته‌های مختلف هنری است.
وی از هنر هماهنگ با فرهنگ ابرانی و اسلامی به عنوان هنری متعالی یاد کرد و رسالت هنرمندان در سراسر کشور را ترویج  این فرهنگ  دانست.
این مسئول فرهنگی در ادامه به اجرای بخش خیابانی نخستین جشنواره تئاتر استانی البرز در شهرستان فردیس اشاره کرد و گفت: نمایش‌های رکود، نیمکت، مرد که گریه نمی‌کند، تنها برای اکوان دیو در چهار روز در فردیس کرج به اجرا درآمد که با استقبال فراوانی روبه روشد.
فلاح خاطر نشان کرد: متاسفانه در حال حاضر امکانات مناسبی برای فعالیت هنرمندان این شهرستان وجود ندارد که امید است با تامین اعتبار این مشکلات برطرف شود.
وی از بازسازی و تکمیل پروژه‌های فرهنگی این شهرستان، احداث محلی دائمی برای اجرای نمایش‌های خیابانی، راه‌اندازی بانک اطلاعاتی هنرمندان فردیس، تشکیل انجمن موسیقی به عنوان فعالیت‌های در دست اقدام این اداره نام برده و گفت: با تامین اعتبار لازم این پروژه‌ها به سرعت انجام خواهند شد.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فردیس استقبال مردم به ویژه خانواده‌ها از تئاترهای خیابانی اجرا شده در فردیس را بی نظیر دانست و افزود: هزاران نفر در طول اجرای این تئاترها حضور پیدا کردند.
فلاح در پایان تاکید کرد: به طور قطع با توجه بیشتر مسئولان و افزایش زیرساخت‌های فرهنگی و هنری در این منطقه،‌ شاهد رشد و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری در این منطقه خواهیم بود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول