اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی یزد خبر داد؛

بازدید 300 هزار نفر از نمایشگاه تخصصی معماری یزد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی یزد از ثبت رکورد بازدید 300 هزار نفری مردم از دهمین نمایشگاه تخصصی معماری داخلی، مبلمان و کابینت استان یزد خبر داد.

بازدید 300 هزار نفر از نمایشگاه تخصصی معماری یزد
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، مصطفی بوستانی عصر امروز در مراسم اختتامیه دهمین نمایشگاه تخصصی معماری داخلی، مبلمان و کابینت استان یزد با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم شهر یزد و شهرستان‌های تابعه از این نمایشگاه اظهار داشت: برپایی این‌گونه نمایشگاه‌های تخصصی می‌تواند نقش بسیار موثری در معرفی و مطرح شدن جایگاه اصلی این استان در سطح کشور و بین‌المللی ایفا کند.
وی تاکید کرد: باید به نمایشگاه به دید تجارت توجه شود و با برنامه‌ریزی و حمایت‌‌های لازم به روند رشد آن و به تبع آن رشد استان کمک کرد.
مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی استان یزد خاطرنشان کرد: فروش مستقیم و بدون واسطه از تولید به مصرف و آشنایی تولید کنندگان با خدمات در این زمینه و اطلاع‌رسانی در زمینه انتخاب کالاهای داخلی با توجه به کیفیت مطلوب این محصولات به جای کالاهای خارجی از اهداف برگزاری این نمایشگاه در استان یزد بود.
بوستانی عنوان کرد: صنایع مبلمان داخلی قابل رقابت با کشورهای خارجی بوده و تنها به دلیل عدم تبلیغ در این زمینه، اطلاع‌رسانی مطلوبی صورت نگرفته و مردم در جریان کیفیت کالاهای داخلی در مقایسه با کالاهای خارجی نیستند.
وی از استقبال خوب و کم‌نظیرمردم استان یزد از دهمین نمایشگاه تخصصی معماری داخلی، مبلمان و کابینت استان یزد خبر داد و گفت: طبق آمار گرفته شده بیش از 300 هزار نفر از مردم یزد از این نمایشگاه بازدید کردند که این امرثبت رکورد جدید در بازدید کننده از نمایشگاه‌های استان یزد را دارد و نشان‌دهنده توجه مردم به این صنعت در استان است.
بوستانی با اشاره به اینکه این نمایشگاه مورد توجه صاحبان صنایع و بازرگانان خارجی قرار گرفته است، گفت: درصدد برطرف کردن کاستی‌های این نمایشگاه هستیم و نمایشگاه بین‌المللی یزد از چند سال پیش این امکان را برای مخاطبان خود به صورت سالانه فراهم آورده تا جدیدترین و متنوع‌ترین محصولات مربوط به مبلمان و دکوراسیون داخلی را در قالب نمایشگاه‌هایی برای مردم استان یزد به نمایش بگذارد.
مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی استان یزد ضمن تقدیر از نیروی انتظامی شهرستان یزد به ویژه اماکن نیروی انتظامی و کلانتری 14 ابوذر گفت: مهم‌ترین مزیت این نمایشگاه نسبت به نمایشگاه‌ها‌ی قبل حفظ حجاب اسلامی و برگزاری نماز جماعت اول وقت با حضور گسترده غرفه‌داران و بازدیدکنندگان و تهیه کارت شناسایی غرفه‌دار و مسئول غرفه و اخذ تعهدنامه هشت ماده‌ای مربوط به حفظ شئون اسلامی بود که این اعمال طراوت خاصی را به نمایشگاه بخشیده بود.
رئیس اماکن نیروی انتظامی نیز ضمن قدردانی از همکاری مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی استان یزد در بهتر برگزار کردن این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه از بهترین نمایشگاه‌های استان به شمار می‌رود و هیچ‌گونه موردی خلاف قانون در این نمایشگاه وجود نداشت.
سرهنگ طالب‌پور نیز با اشاره به تلاش‌های مدیرعامل نمایشگاه در به نحو احسن برگزار کردن این نمایشگاه گفت: تدابیر انجام شده و جلسات توجیهی بسیار عالی بود و با توجه به حجم بالای بازدیدکننده و شرکت‌کننده در نمایشگاه باعث شد بیش از 95 درصد مشکلات نمایشگاه‌های قبل برطرف شود و هیچ‌گونه مشکلی در طول برگزاری نمایشگاه مشاهده و گزارش نشد.
نماینده اداره امور اجتماعی استانداری یزد نیز در این مراسم اظهار داشت: هر چه می‌گذرد با مدیریت جدید نمایشگاه از مشکلات موجود در برگزاری نمایشگاه‌ها کاسته می‌شود و این نتیجه تلاش‌های مجدانه مدیریت و کارکنان فعال نمایشگاه است.
زارع افزود: رعایت نظم و انضباط و شئون اسلامی به ویژه برگزاری نماز جماعت در محوطه نمایشگاه و پخش اذان و قرائت قرآن به صورت زنده و پخش احادیث و سخن بزرگان از رادیو نمایشگاه از بارزترین ویژگی‌های این نمایشگاه بود.
به گزارش فارس، دهمین نمایشگاه تخصصی معماری داخلی، مبلمان و کابینت استان یزد که به مدت 10 روز در محل دائمی نمایشگاه‌های استان یزد برپا بود، امروز به کار خود پایان داد.
انتهای پیام/ر10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول