اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه مجلس:

صدور اسناد مالکیت از طریق اصل 147 دائمی است/ فرصت سوء استفاده از تصرف زمین‌های دولتی از بین رفت

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه و نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی از تصویب قانون صدور اسناد مالکیت (اصل 147) که در گذشته به دلایل مختلف انجام نمی‌پذیرفت خبر داد و گفت: اجرای این اصل مدت زمان مشخصی ندارد و در واقع دائمی است.

صدور اسناد مالکیت از طریق اصل 147 دائمی است/ فرصت سوء استفاده از تصرف زمین‌های دولتی از بین رفت
احمد ناطق نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در محمودآباد با بیان اینکه مهم‌ترین مصوبه هفته گذشته مجلس اجرای مجدد و ضابطه مند اصل 147 درباره صدور سند مالکیت بوده است، اظهار داشت:  باتوجه به اینکه بر اساس قانون افرادی که متقاضی صدور اسناد مالکیت بودند نمی‌توانستند به این مهم دست یابند مگر با استفاده از اصل  147 و از این رو مجلس شورای اسلامی با بررسی و تحقیق درباره اجرای مجدد این اصل و برقراری جلسات مختلفی در کمیسیون‌های مربوطه، آن را تصویب کردند.
نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در گذشته افراد مختلف با سوء استفاده از این قانون زمین‌های مختلف دولتی را تصرف و سند سازی می‌کردند که باعث جلوگیری اجرای این قانون شد.
ناطق نوری ادامه داد: تصویب اجرای این قانون از این پس با یک ضابطه مشخص انجام می‌پذیرد و یک شورای خاصی نیز در این خصوص تشکیل می‌شود تا هیچگونه سوءاستفاده در این زمینه صورت نپذیرد.
وی همچنین قانون یاد شده را دائمی دانست و اذعان داشت: برای اجرای این قانون هیچ زمان مشخصی تعیین نشده و مردم می‌توانند به طور دائمی برای صدور اسناد مالکیت از طریق این اصل اقدام کنند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول