اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

موفقیتی دیگر برای ورزش کهگیلویه و بویراحمد؛

کشتی‌گیر فرنگی‌کار کهگیلویه و بویراحمد به تیم ملی دعوت شد

خبرگزاری فارس: سخنگوی اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کشتی‌گیر فرنگی‌کار کهگیلویه وبویراحمد به تیم ملی دعوت شد.

کشتی‌گیر فرنگی‌کار کهگیلویه و بویراحمد به تیم ملی دعوت شد
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، آرمان قنبرزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد دوران بالندگی خود را طی می‌کند و هر روز خبرهای خوشایندی از این حوزه مخابره می‌شود.
سخنگوی اداره‌ کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد افزود: نیما غلامی‌نژاد با درخشش در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی کشور در مشهد مقدس به تیم ملی کشتی فرنگی ایران دعوت شد.
وی بیان کرد: نیما غلامی در مسابقات کشتی قهرمانی کشور در وزن 66 کیلوگرم علاوه بر کسب مقام نایب قهرمانی موفق شد به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی در همین وزن دعوت شود.  
قنبرزاده، ورزش کشتی را از ورزش‌های اصیل ایران دانست و تاکید کرد: رشته ورزشی کشتی استعدادهای ارزشمندی در استان کهگیلویه و بویراحمد دارد که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و توجهی که به کشتی به‌ویژه در سال‌های اخیر شده امیدواریم بیش از گذشته در این رشته ورزشی صاحب موفقیت شویم.
سخنگوی اداره‌ کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به هفته تربیت‌بدنی ادامه داد: در این هفته برنامه‌های متعددی برگزار شده که با حضور پرشور جوانان و ورزشکاران مواجه شده است.
قنبرزاده تصریح کرد: همایش پیاده‌روی یکی از این برنامه‌ها بوده که جوانان و ورزش‌دوستان در همه نقاط این استان استقبال بسیار خوبی از آن داشته‌اند. 
مدیر روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، نگاه مدیریتی این استان را جامع خواند و ابراز داشت: تقویت و حمایت از همه رشته‌های ورزشی متناسب با شرایط و میزان مخاطبان آن‌ها در دستور کار بوده و تلاش شده است که به همه رشته‌های ورزشی توجه شود که در همین رابطه حتی رشته‌هایی که فعال نبودند نیز فعال شده و به موفقیت‌های بسیار خوبی نیز دست یافتند.
وی احیای رشته‌های ساحلی و ساخت مجموعه‌ای را برای اختصاص به این ورزش‌ها در یاسوج از جمله اقدامات مثبت اداره‌کل ورزش و جوانان این استان دانست و خاطرنشان کرد: یک زمین مخروبه و بلاءاستفاده در محوطه این اداره‌کل به رشته ورزش‌های ساحلی اختصاص داده شده که امیدواریم موجب ارتقا استعدادهای این رشته ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد شود.
انتهای پیام/ح20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول