اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز مسابقه با شاهین بوشهر؛

بازیکنان بومی نفت آبادان خوب کار کردند

خبرگزاری فارس: مربی پیشین تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در روز مسابقه تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مقابل شاهین بوشهر، مهردادبشاگردی و حسین بغلانی؛ بازیکنان بومی صنعت نفت روز خوبی را پشت سر گذاشتند.

بازیکنان بومی نفت آبادان خوب کار کردند
عبدالرضا شاغریب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: نیمه نخست دیدار مقابل شاهین بوشهر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بازی بسیار خوبی را ارائه داد.
وی در همین خصوص اضافه کرد: با وجود ارائه بازی مناسب در نیمه نخست ولی باید اذعان داشت که تیم فوتبال صنعت نفت در جریان بازی برنامه خاصی به غیر از ارائه بازی مستقیم برای رسیدن به گل نداشت.
مربی پیشین تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به بازی بازیکنان این تیم در روز مسابقه با شاهین بوشهر افزود: فونیکه‌سی؛ مهاجم مالیایی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از سوی بازیکنان کناری این مجموعه به خوبی تغذیه نشد تا کمتر در موقعیت گلزنی قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: در نیمه دوم برخی از تعویض‌های تیم صنعت نفت فرصت خودنمایی بیشتری را به بازیکنان خط هافبک تیم شاهین داد تا این تیم بوشهری در نهایت در دقیقه 93 مسابقه به گل تساوی برسد.
شاغریب با تمجید از حضور بازیکنان آبادانی در ترکیب تیم فوتبال صنعت نفت تصریح کرد: مهرداد بشاگردی و حسین بغلانی؛ دو بازیکن آبادانی تیم فوتبال صنعت نفت در مقابل شاهین بوشهر روز بسیار خوبی را پشت سر گذاشتند.
وی اضافه کرد: مطمئن هستم با میدان دادن بیشتر به بازیکنانی همانند بشاگردی، بغلانی، مشکل‌پور و ریکانی و با توجه به عشقی که این فوتبالیست‌ها به تیم شهر خود دارند در هفته‌های آینده بهتر نتیجه گیری می‌کنیم.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته دهم مسابقات لیگ برتر کشور در آبادان با نتیجه یک بر یک در مقابل شاهین بوشهر متوقف شد.
نماینده آبادان در لیگ برتر از ساعت 16و 30 دقیقه روز 30 مهر، مهمان تیم فوتبال مس سرچشمه است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول