اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت شهرضا:

مرگ قذافی پایانی بر عمر دیکتاتورهای جهان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شهرضا گفت: بی‌شک مرگ معمر قذافی رهبر ظالم لیبی، پایانی بر عمر تمامی دیکتاتورهای جهان به حساب است.

مرگ قذافی پایانی بر عمر دیکتاتورهای جهان است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام اصغر قائمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرضا اظهار داشت: در احادیث و روایات همواره بر موقتی بودن امور دنیا تاکید شده است و این موضوعی است که باید در جامعه امروزی مورد توجه قرار گیرد.
وی ادامه داد: برخی رفتارها در جامعه ما حاکی از اصل بودن امور دنیوی است و اگر آخرت مد نظر ما بود وضعیت جامعه بسیار بهتر از امروز می‌شد.
قائمی با توصیف مرگ از دیدگاه حضرت علی (ع) تصریح کرد: ایشان مرگ را یک امر تدریجی ذکر می‌کنند که انسان‌ها در طول حیات همواره به حرکت در سوی آن هستند.
وی در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب به استان کرمانشاه افزود: شکوه و عظمت این سفر با برکت شگفتی جهانیان را در پی داشته است و مردم این استان قهرمان‌پرور به بهترین شکل ممکن با آرمان‌های انقلاب و رهبری تجدید میثاق کردند.
خطیب موقت جمعه شهرضا ادامه داد: یکی از مهم‌ترین مسائلی که در بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع مردم استان کرمانشاه مطرح شد بحث همدلی و وفاق مسئولان در حوزه خرد و کلان و رعایت اصل انصاف و صداقت نسبت به مردم در تمامی شئونات اجرایی بود که رعایت آن بر تمامی مسئولان واجب است.
وی با اشاره به کشته شدن دیکتاتور لیبی تصریح کرد: بی‌شک مرگ این ظالم پایانی بر عمر تمامی دیکتاتورهای جهان بود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول