اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر مهر در مهر/

حماسه مهر‌ورزی کرمانشاه برگی زرین در تاریخ انقلاب اسلامی

خبرگزاری فارس: استان کرمانشاه در مدت حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی حماسه‌ایی به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی خلق کرد.

حماسه مهر‌ورزی کرمانشاه برگی زرین در تاریخ انقلاب اسلامی
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سفر معنوی و پرخیر و برکت رهبر معظم انقلاب دیروز به پایان رسید و آثار دلتنگی و سختی‌های فراغ در چهره مردمان شهر پیدا بود با اعلام رسانه‌های خبری در خصوص ‌برنامه‌های روز آخر سفر و بازگشت رهبر معظم انقلاب به تهران در همان خیابان‌هایی که روز ۲۰ مهر میزبان صدها هزار جمعیت مشتاق ولی‌فقیه بود دیروز سکوتی غریب حکم‌فرما شده بود.
آغاز سفر با حماسه‌ایی به یاد ماندنی رقم خورد و زیباترین لحظه‌های عاشقی بین مردم و مولایشان برای همیشه تاریخ ضبط و ثبت شد.
تصاویری که هر بار از طریق رسانه‌های ملی پخش می‌شود ابعاد تازه‌ایی از عظمت و ‌شکوه به یادماندنی حماسه حضور و شوق وصال در آن نمایان می‌شود.
با این حضوری بی‌نظیر و علاقه برخاسته از ولایت‌پذیر مردم کرمانشاه روح تازه‌ایی در کاربرد رابطه مردم با نظام دمیده شد.
استان کرمانشاه با وجود مذاهب و اقوام مختلف و حتی گویش‌های متفاوت آنچنان یکدل و یکدست در استقبال از ولی‌امر مسلمین با شور و شوق به خیابان‌ها سرازیر شده بودند که موجب تحسین رهبر معظم انقلاب و ابراز ارادت پیش از بیش ایشان به مردم کرمانشاه گردید.
این اشتیاق در طول مدتی که معظم‌له در استان حضور داشتند بارها تکرار شد و ذره‌ای از شدت آن کاسته نشد.
دیدار با علما و روحانیون در فضایی معنوی و صمیمی انجام گرفت و طلبه‌های شیعه و سنی استان از ولی‌امر مسلمین سخنانی شنیده‌اند که شمع راه آنها در ادامه تبلیغ و ترویج آمیزه‌های اسلامی خواهد شد و موجب استحکام و همدلی بیشتر برادران شیعه و سنی استان را در آینده فراهم می‌کند.
ایثارگران و بسیجیان نیز در حضوری گرم و با طراوت با دیدار پیر و مراد خود بار دیگر همان ارتباط پر از عشق و علاقه‌ایی که بین امام خمینی (ره) و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بار دیگر زنده کردند و نشان دادن تا آخرین قطره خون آثار ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهند بود.
اجرای ورزش باستانی در محضر معظم انقلاب از جمله برنامه‌های بسیجیان ورزشکار بود و با این نمایشی زیبا نشان دادن که پیامبر مقتدای خود در تلاش برای تحصیل، تهذیب و ورزش را راه نصب‌العین خود قرار داده‌اند و در همه صحنه‌های علمی، فرهنگی و ورزش آماده دفاع از حیثیت و مرز و بوم کشور هستند. اما حماسه‌‌های به یادماندنی و تاریخی را مردم شهرهای گیلانغرب، پاوه و کنگاور خلق کردند.
دومین شهر مقاوم کشور با چنان شکوه و عظمتی به دیداری با رهبری شتافتند که هیچگاه از تاریخ این شهر فراموش نخواهد شد.
مردمان غیور و مرزدار گیلانغرب نشان دادند همچنان که با ایستادگی و مقاومت خود در برابر دشمن بعثی از وطن دفاع کردند. با همان غیرت و تعصب مدافع ولی فقیه و آرمان‌های امام عزیز خواهند بود.
مردم پاوه نیز در علاقه خود به ولی‌فقیه همچون گیلانغربی‌ها سر از پا نمی‌شناختند و بار دیگر یاد حماسه‌های اوایل انقلاب و مقابله با دشمنان مزدور را زنده کردند.
مرد و زن اورامی زبان و اهل سنت در کنار برادران شیعه همه یکپارچه فریادی لبیک یا خامنه‌ای سردادند و نشان دادند که همیشه پشتیبان ولی فقیه و نظام جمهوری اسلامی خواهند بود.
مردمان شرق استان کرمانشاه نیز به عنوان آخرین میزبان ولایت فقیه همچون گذشته ارادت و علاقه خود را به رهبر انقلاب در حضوری بی‌نظیر به نمایش گذاشتند و در استقبالی فراموش نشدنی قدوم عزیز‌ترین میهمان جهان اسلام را بر دیده ‌نهادند.
دیدار با مدیران اجرایی مسئولان و نخبگان استان فرصتی بود تا رهبر معظم انقلاب از مهمان‌نوازی و ولایت‌مداری استان کرمانشاه قدردانی کنند و مسئولان و نخبگان را به کار، تلاش و خلاقیت برای اجر نهادن به این مردم بزرگ و حماسه‌آفرین توصیه کردند.
اما دیدار رهبر معظم انقلاب با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و زیارت قبور شهیدان انقلاب اسلامی و در نهایت عیادت از احمد عزیزی، شاعر انقلابی کشور نشان از قدر و منزلت این عزیزان و اهمیت پاسداشت تلاش آنها را نسبت به همه جهانیان نشان داد.
مادامی که فرهنگ ایثار و شهادت در ایران جاری است هیچ یک از دشمنان داخلی و خارجی جرأت طمع به نظام مقدس جمهوری اسلامی را پیدا نخواهند کرد و ایران و اسلام تا ظهور حضرت مهدی در زیر پرچم ولایت پایدار و مقاوم باقی خواهند ماند.
=============
یادداشت از تاجدینی
=============

انتهای پیام/ج10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول