اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اصفهان:

تریبون نماز جمعه جای لالایی خواندن برای مردم نیست

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت اصفهان گفت: از تریبونی که در اختیار من قرار گرفته باید انتقادها و مشکلات مردم را به گوش مسئولان برسانم، من که نیامده‌ام تا برای مردم لالایی بخوانم.

تریبون نماز جمعه جای لالایی خواندن برای مردم نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان اظهار داشت: برخی مسئولان انتقاد صحیح ما را تضعیف مدیریت می‌دانند در صورتی که هدف از این انتقادها رفع شدن مشکلات مردم است.
وی در ادامه با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب به استان کرمانشاه افزود: استقبال مردم غیور کرمانشاه از ایشان ثابت کرد که ولایت فقیه محور نظام اسلامی است.
خطیب موقت جمعه اصفهان تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی نیز در بیانیه‌ای از مردم کرمانشاه به دلیل استقبال باشکوه از رهبر انقلاب، قدردانی کرد.
وی با اشاره به اینکه سخنان رهبری در استان کرمانشاه باید بازخوانی شود، ادامه داد: یکی از مباحثی که ایشان در این سفر مطرح کردند بحث کرسی‌های آزاداندیشی بود که می‌‌تواند بسیاری از مسائل را روشن کند.
رهبر اضافه کرد: رهبر انقلاب در کرمانشاه فرمودند که بیش از 100 بار گفتم کرسی‌های آزاداندیشی باید در کشور برگزار شود، این سخن نشان از اهمیت موضوع و سهل‌انگاری مسئولان کشوری برای برپایی کرسی‌های آزاداندیشی دارد.
وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره نظام پارلمانی اضافه کرد: مفاد سخنان ایشان این بود که می‌توان درباره این موضوع که دولتی منبعث از خود مجلس در آینده تشکیل شود، بحث و تبادل نظر کرد.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به موضوع خشکسالی در اصفهان و مسئله کم‌آبی گفت: خشکسالی به ویژه در شرق استان نتیجه ضعف و سوءمدیریت وزارت نیرو و مسئولان استان است.
وی با اشاره به اینکه مسئولان پشت میزها نمی‌توانند مسئله خشکسالی را برطرف کنند، ادامه داد: با مدیریت صحیح آب می‌توان نیاز کشاورزان را برآورده کرد و حتی آب را در زاینده‌رود نگه داشت.
رهبر با اشاره به اینکه صحبت‌های من درباره مسئله خشکسالی انتقاد از کم‌توجهی برخی مسئولان است، نه تضعیف مدیریت آنها، اظهار داشت: از تریبونی که در اختیار من قرار گرفته باید انتقادات و مشکلات مردم را به گوش مسئولان برسانم، من که نیامده‌ام تا برای مردم لالایی بخوانم.
وی اضافه کرد: در روز یکشنبه هفته پیش‌رو در مجلس به همراه نمایندگان استان درباره مسئله آب استان اصفهان از وزیر نیرو سؤال طرح می‌کنیم.
امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به برپایی جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان افزود: نمی‌خواهم سر بحث را باز کنم اما این جشنواره با این هزینه چه تأثیری روی فرهنگ کودک و نوجوان ما دارد و این‌طور بحث‌ها باید با مطالعه بیشتری انجام شود.
وی در ادامه با اشاره به مجازات متجاوزان توسط دادگستری اصفهان گفت: مجازات مجرمان انتظار به حق مردم است و اگر اجرایی شود از وقوع جرم در آینده پیشگیری می‌کند.
رهبر در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به همایش نکوداشت استاد پرورش در اصفهان بیان داشت: سید علی‌اکبر پرورش از چهره‌های شناخته شده انقلاب هستند که سابقه مبارزه 50 ساله علیه استبداد و جریان‌های انحرافی پیش و بعد از انقلاب دارند.
وی ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این نکوداشت، افزود: برخی نکوداشت‌ها همچون نکوداشت استاد پرورش بسیار دیر برگزار می‌شود و باید زودتر از این‌ها از این چهره انقلابی تجلیل می‌شد.
انتهای پیام/م10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول