اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده وزیر بهداشت خبر داد:

کاهش 10 درصدی تخلفات اداری کارکنان وزارت بهداشت

خبرگزاری فارس: نماینده وزارت بهداشت و سرپرست دفتر هماهنگی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری از کاهش10 درصدی پرونده‌های تخلفات اداری کارکنان وزارت بهداشت در شش ماه نخست سال نسبت به سال گذشته خبر داد.

کاهش 10 درصدی تخلفات اداری کارکنان وزارت بهداشت
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسن آقاجانی ظهر امروز در حاشیه  مراسم هم‌اندیشی اعضای هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از سیاست‌های راهبردی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان وزارت بهداشت و درمان، کاهش تخلفات از طریق آموزش است.
نماینده وزارت بهداشت و سرپرست دفتر هماهنگی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری افزود: در این راستا مقررشده است که آموزش‌های لازم در ارتباط با کارکنان وزارت بهداشت و درمان در بدو ورود آنان به مجموعه داده شود.
آقاجانی اظهار داشت: یکی از مشکلات در تخلفات اداری کارکنان ناآشنا بودن افراد به قوانین است که این امر با اصلاح ساختارها و تغییر سیستم‌ها به منظور آموزش افراد و آشنایی آنان با قوانین اداری امکان‌پذیر است.
وی ترک محل کار بدون انجام تشریفات اداری، بی انضباطی‌های اداری و نیز غبیت از محل کار را از مهم‌ترین تخلفات اداری کارکنان وزارت بهداشت و درمان عنوان کرد.
نماینده وزارت بهداشت و سرپرست دفتر هماهنگی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری گفت: آنچه که در بررسی پرونده‌های هیئت‌های تخلفات اداری مشخص شده است این است که بخش عمده از تخلفات اداری از جنس تخلفات جدی نبوده است.
آقاجانی با اشاره به جمعیت 300 هزارنفری پرسنل وزارت بهداشت و درمان اظهار داشت: در شش ماه نخست سال جاری برای 60 درصد پرونده‌ها هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری حکم قطعی صادر شد.
وی ادامه داد: همچنین در حدود 28 درصد پرونده‌ها حکم قابل پژوهش و برای 15درصد حکم برائت صادر شد.
نماینده وزارت بهداشت و سرپرست دفتر هماهنگی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری در ارتباط با قصور پزشکی و تخلفات ناشی از آن گفت: بررسی قصور پزشکی و مشکلات ایجاد شده در حوزه درمان توسط سازمان نظام پزشکی و سازمان پزشکی قانونی بررسی می‌شود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول