اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار نکا خبر داد:

پاکسازی سد معابر سطح شهر نکا

خبرگزاری فارس: شهردار نکا گفت: طرح پاکسازی سد معابر سطح شهر نکا با جدیت دنبال می‌شود.

پاکسازی سد معابر سطح شهر نکا
مرتضی حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا افزود: وجود دست‌فروشان در سطح شهرها همواره با خطرات و مشکلات مربوط به خود روبه‌رو بوده است و این نهاد نیز براساس وظایف تعریف شده با هر نوع سد معبر جلوگیری می‌کند.
وی اظهار داشت: بارها در این رابطه از طریق تذکر لسانی و کتبی به این افراد تذکر داده شده بود، اما برخی از افراد با سرپیچی از قانون تنها به منفعت خود توجه کرده و اهمیتی به مسائل شهرنشینی و حقوق دیگران ندارند.
حسنی خاطرنشان کرد: سد معبر شرعاً جایز نیست و سد معابر عمومی و استفاده غیرمجاز از میدان‌ها، معابر، پارک‌ها که برای کسب و یا سکونت، ممنوع است و شهرداری نکا نیز  با تمام توان در این راستا وارد شده و برخورد می‌کند.
وی ادامه داد: در این رابطه با توجه به ازدیاد دستفروشان در سطح شهر، بازاری برای این افراد در خیابان شهرداری در نظر گرفته شده که در برخی از ایام هفته این افراد می‌توانند با خیال آسوده در این مکان‌ها به فعالیت بپردازند.
شهردار نکا بیان داشت: در راستای اجرای قانون شهرداری‌ها مبنی بر اینکه یکی از وظایف شهرداری‌ها آزادسازی و پاکسازی معابر است، به طور جدی در دستور کار واحد ساماندهی شهرداری نکا قرار دارد.
حسنی خاطرنشان کرد: در راستای پاکسازی معابر عمومی در سطح شهر در چند روز گذشته نیز یک واحد صنفی تره‌بار فروشی با وجود تمامی تذکرات کتبی و شفاهی به علت رعایت نکردن قوانین سد معبر و مسائل بهداشتی با حضور نیروهای شهرداری و انتظامی پلمپ شد.
وی گفت: رعایت حقوق شهروندان در راس برنامه‌های ما قرار دارد و در همین راستا، شهروندان نیز در پیاده کردن این حقوق و رعایت حال عمومی جامعه باید با ما همکاری کنند.
حسنی در پایان خاطرنشان کرد: در برخورد با افراد متخلف در سد معبر و دست فروشان، هیچ استثنایی قائل نبوده و در راستای قانون با آنان برخورد می‌کنیم و این طرح را به طور مستمر انجام می‌دهیم.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول