اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رفسنجان:

رفسنجان میزبان رقابت‌های دومیدانی بانوان کرمان شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رفسنجان گفت: شهرستان رفسنجان میزبان رقابت‌های دومیدانی بانوان استان کرمان است.

رفسنجان میزبان رقابت‌های دومیدانی بانوان کرمان شد
به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان محمد رویگر صبح امروز در جلسه هماهنگی ورزشکاران برای شرکت در مسابقات دومیدانی استان کرمان بر برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اقامه نماز جماعت در طول برگزاری این رقابت‌ها تأکید کرد و اظهار داشت: تمام مسیرهای شهر برای راحتی حال مهمانان برای شناسایی و رسیدن به محل برگزاری مسابقات و خوابگاه با نصب پارچه مشخص می‌شود.
رضا باقری دبیر هیئت دومیدانی شهرستان رفسنجان نیز در زمینه رده‌های سنی شرکت کنندگان گفت: این رقابت‌ها در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار و تست‌گیری برای شرکت‌کنندگان نهایی رفسنجانی روز شنبه 23 مهر ماه انجام می‌شود.
وی افزود: از اکثر شهرهای استان کرمان در این رقابت‌ها شرکت کننده داریم و هر تیم هشت نفره متشکل از شش ورزشکار یک سرپرست و یک مربی است.
دبیر هیئت دوومیدانی شهرستان رفسنجان خاطرنشان کرد: رفسنجان به دلیل میزبانی در قالب دو تیم در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.
باقری تصریح کرد: برای نخستین بار در استان کرمان یک شهرستان میزبان این رقابت‌ها است و امیدواریم بتوانیم به خوبی از این فرصت استفاده کنیم و با جلب رضایت مهمانان شرکت‌‌کننده فرهنگ اصیل رفسنجان را به سایر شهرهای استان معرفی کنیم.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول