اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی فولاد خوزستان:

تماشاگران حق توهین را ندارند

خبرگزاری فارس: سرمربی فولاد خوزستان گفت: تماشاگر حق دارد از باخت تیمش ناراحت باشد ولی حق ندارد به مربی و کادر فنی توهین کند.

تماشاگران حق توهین را ندارند
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مجید جلالی که پس از باخت تیمش مقابل مس کرمان در جمع خبرنگاران حضور یافت، اظهار داشت: اگر تیم نتیجه نمی‌گیرد قبول داریم تماشاگران ناراحت شوند ولی اجازه ندارند به ما بی حرمتی کنند و علیه ما شعار بدهند.
وی با اشاره به تلاش بسیار زیاد کادر فنی بیان کرد: ما شبانه روز درحال زحمت کشیدن هستیم و باشگاه هم وظیفه خود را به خوبی انجام می‌دهد.
جلالی تصریح کرد: تیم فولاد خوزستان را در فصل جدید بسیار جوان بسته‌ایم و باخت و استرس در بازی برای این جوانان عادی است.
این مقام مسئول اضافه کرد: من از بازیکنان خود به خاطر تلاششان راضی هستم و اگر پنالتی‌های ما تبدیل به گل نمی‌شود علت ذهنیت سختی است که بر بازیکنان فولاد خوزستان مستولی شده است.
وی افزود: وضع به این صورت باقی نخواهد ماند مطمئن باشید که وضعیت تغییر خواهد زیرا تجربه چندین ساله من در فوتبال این را می‌گوید.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در ادامه گفت : اگر چه به لحاظ موقعیت اقلیمی خوزستان، هرکسی حاضر نیست با قیمت‌های کنونی به خوزستان بیاید ولی در حال مذاکره با چند بازیکن هستیم تا در نیم فصل بتوانیم آنان را جذب کنیم.
انتهای پیام/غ30 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول