اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار شبانکاره خبر داد:

اختصاص 10 میلیارد ریال به عمران روستاهای شبانکاره

خبرگزاری فارس: بخشدار شبانکاره از اختصاص 10 میلیارد ریال به عمران روستاهای شبانکاره خبر داد.

اختصاص 10 میلیارد ریال به عمران روستاهای شبانکاره
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، مختار چترسنجی در گردهمایی اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران بخش شبانکاره اظهار داشت: مردم نقش مهم و تعیین‌کننده‌ای در نظام اسلامی بر عهده دارند و در بسیاری از امور مردم تصمیم‌گیری می‌کنند.
وی افزود: نظام اسلامی همواره به مردم احترام گذاشته و خدمات قابل توجهی نیز در شهرها و روستاهای مختلف به این مردم ارائه شده و در این منطقه نیز تلاش زیادی برای جلب رضایت مردم انجام داده‌ایم.
بخشدار شبانکاره از اختصاص 10 میلیارد ریال به عمران روستاهای شبانکاره خبر داد و خاطرنشان کرد: امسال 10میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های هادی و عمران و آبادانی در 12روستای بخش شبانکاره اختصاص یافته است.
چترسنجی تصریح کرد: شوراها و دهیاران همکاری و پیگیری لازم را برای اجرای این طرح‌ها داشته باشند و باید برای جذب این اعتبارات برنامه‌ریزی اصولی داشته باشیم.
وی با اشاره به سرشماری نفوس و مسکن در ماه آینده گفت: شوراهای اسلامی و مردم در ارائه دقیق آمار و اطلاعات خانوارها به ماموران آمار همکاری لازم را داشته باشند. 
بخشدار شبانکاره یادآور شد: در سال جهاد اقتصادی شاهد اهتمام جدی دولت به امور مردم هستیم و رشد و شکوفایی اقتصادی نیز به خوبی انجام شده است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شبانکاره نیز اظهار داشت: برای ترویج فرهنگ والای اسلامی اقدامات مناسبی انجام شده و با همکاری مدیران اجرایی و مسئولان ارشد تبلیغات اسلامی استان شاهد اجرای این برنامه‌ها هستیم.
حجت‌الاسلام حمزه نیک‌نژاد از احداث پنج خانه عالم در شبانکاره خبر داد و بیان کرد: برای ترویج فرهنگی اسلامی به روستاها و استقرار آنان امسال سه خانه عالم در روستاهای سراج‌آباد و گل‌دشت احداث می‌شود و دو خانه عالم نیز در روستاهای دهداران و خلیفه در حال احداث هستند. 
وی افزود: همچنین خانه قرآن روستای بویری نیز خریداری شده و در اختیار این مرکز قرآنی قرار می‌گیرد.
این مسئول تصریح کرد: دشمن با همه توان برای تضعیف اعتقادات تلاش می‌کند و باید تدابیر لازم برای مقابله با توطئه دشمن بیندیشیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول