اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با خراب کردن پنالتی دیگر از سوی بازیکنان فولاد خوزستان؛

دور جدید ناکامی‌های فولاد خوزستان آغاز شد

خبرگزاری فارس: با خراب شدن پنالتی جدید از سوی بازیکن فولاد خوزستان مقابل تیم فوتبال مس سرچشمه دور جدید ناکامی‌های فولاد خوزستان با مجید جلالی آغاز شد.

دور جدید ناکامی‌های فولاد خوزستان آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، فولاد خوزستان در حالی بازی مقابل مس کرمان آغاز کرد که سومین ناکامی خود را به صورت پیاپی تجربه می‌کند و برعکس تیم مس سومین برتری را با حضور میروسلاو بلازویچ مربی سرشناس کروات تجربه کرد.
بر اساس این گزارش، مس کرمان با کسب این پیروزی به طور موقت به رده سیزدهم جدول لیگ برتر صعود کرد و برای تثبیت این شرایط منتظر نتایج مسابقات در روز 29 مهر ماه است.
در این دیدار که با نتیجه یک برصفر به پایان رسید کیوان امرایی در دقیقه 26 برای تیم مس کرمان گلزنی کرد تا این تیم مقابل تیم فولاد خوزستان در خانه به برتری برسد.
 تغییرات سرمربی فولاد جلال کاملی مفرد کاپیتان این تیم را در فهرست 18 نفره خود نیز قرار نداد تا این تیم در ترکیب خود دست‌خوش تغییرات زیادی شود اما این تغییرات به هیچ وجه در این نیمه به جلالی کمکی نکرد و این تیم در نیمه نخست مغلوب تیم مس کرمان شد.
شاگردان جلالی در این بازی باز هم در زدن ضربه پنالتی موفق نبوده و این بار حکیم نصاری در دقیقه 75 بهترین موقعیت این تیم را برای به تساوی کشاندن این بازی را هدر داد.
نتیجه نگرفتن از پنالتی به نوعی عادت برای بازیکنان فولاد خوزستان تبدیل شده است و در این باره تیم به شدت دچار مشکل شده است.
این پنجمین پنالتی است که بازیکنان این تیم در این فصل از دست دادند که می‌توانست بازی باخته را به تساوی تبدیل کند که همین مشکلات در هفته های گذشته نیز تکرار شده است.
بازیکنان با سردادن شعارهایی در ورزشگاه به کادر فنی و ... توهین کردند که این مهم باعث نارضایتی مجید جلالی در کنفرانس خبری بعد از بازی شد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول