اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گنبدکاووس:

مدیران گنبدی در مصلای نمازجمعه پاسخگوی مردم می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: به منظور ارتباط بیشتر با مردم، روسای ادارات به نوبت یک ساعت قبل از شروع خطبه‌ها نمازجمعه پاسخگوی مردم خواهند بود.

مدیران گنبدی در مصلای نمازجمعه پاسخگوی مردم می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حیدرعلی احمدی در هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان گنبدکاووس که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با تاکید بر توسعه و ترویج استاندارد در جامعه اظهار داشت: تاسیس اداره استاندارد از مصوبه‌های سفر هیئت دولت به استان گلستان است که در گنبدکاووس تاسیس می‌شود.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص نظام‌سازی برای اجرایی شدن سیره ائمه تصریح کرد: استاندارد هم نوعی نظام‌سازی است و معنای آن تناسب همه خدمات با موازین حق و عدل است.
فرماندار شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر رعایت اصل تکریم ارباب رجوع در ادارات این اصل را شکر نعمت مسئولیت دانست.
احمدی با اشاره به بازرسی‌های طرح تکریم ارباب رجوع در این شهرستان افزود: 10دستگاه اجرایی دولتی از میان 46 دستگاه اجرایی شهرستان نمره خوبی را در طرح تکریم کسب کرده‌اند.
وی با تاکید بر حضور مدیران ادارات در نماز جمعه خاطرنشان کرد: به منظور ارتباط بیشتر با مردم هر یک از روسای ادارات به نوبت یک ساعت قبل از شروع خطبه‌ها پاسخگوی مردم خواهند بود.
احمدی در نظر گرفتن شاخص ملی را در برنامه‌ریزی توزیع اعتبارات اقدام عدالت‌محور دولت عنوان کرد که با هدف توزیع عادلانه امکانات صورت می‌گیرد و به نفع مناطق کمتر توسعه‌یافته کشور است.
فرماندار شهرستان گنبدکاووس همچنین از اعلام نتایج آزمون سرشماری در این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به دستور رئیس جمهور، تمام دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در اجرای سرشماری همکاری لازم را داشته باشند.
احمدی با اشاره به مناسبت‌های پیش‌رو، بر اجرای مصوبات کمیته مناسب‌سازی محیط و مبلمان شهری تاکید کرد و گفت: برای رفاه حال معلولان و جانبازان افراد ناتوان باید محیط و مبلمان شهر مناسب‌سازی شود.
علاوه بر فرماندار گنبدکاووس، ائمه جمعه اهل تشیع و تسنن این شهرستان، مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان گلستان و نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی از سخنرانان این جلسه بودند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول