اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان قزوین:

پاسخگویی مناسب به مردم موجب کاهش اطاله دادرسی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: پاسخگویی به مراجعان با ادبیات منطقی، عرفی و ساده سبب می‌شود ارباب رجوع اطلاعات مورد نیاز خود را بدون چالش کسب کرده و به نوعی از بروز زمینه‌های اطاله دادرسی جلوگیری شود.

پاسخگویی مناسب به مردم موجب کاهش اطاله دادرسی می‌شود
به گزارش خبرگزای فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، جمال انصاری در جمع معاونین دادگستری استان بیان کرد: رصد اقداماتی که در راستای هدف‌گذاری‌های سال جاری انجام گرفته، نشان دهنده سرعت در انجام وظایف است، اما برای دستیابی به نقطه ایده‌آل عملکرد، نیازمند شتاب بیشتری هستیم.
وی ادامه داد: در سال گذشته تلاش‌های مناسبی در مجموعه انجام شده اما به دلیل عرضه بیرونی نامناسب داخل استان و خارج آن جمع‌بندی صحیحی از اقدامات صورت نپذیرفته که این به نوعی نقص دستگاهی با این حجم فعالیت محسوب می‌شود که برای رفع این نقیصه شایسته است اقدامات انجام شده ثبت و به صورت گزارش عملکرد ارائه شود تا نمود بیرونی داشته، همچنین راهکاری برای برنامه‌ریزی‌های آتی باشد.
رئیس کل دادگستری استان قزوین در خصوص الزام انجام امور بر اساس برنامه‌ریزی‌های مدون افزود: برنامه محوری از ابزار پیشرفت و شناسایی آسیب‌های موجود محسوب شده و وجود برنامه‌ریزی مدون هدف‌های سازمانی اعم از تحقق یافته و تحقق نیافته را تبیین و زمینه رصد مشکلات و در ادامه رفع آنها را فراهم می‌کند.
وی عنوان کرد: سرعت و دقت در اجرای امور یکی از مهمترین مولفه‌های سامان بخشی در یک سازمان است، در حال حاضر دسترسی‌های سیستمی پاسخگویی به درخواست‌ها را تسریع کرده و دقت در پاسخ‌دهی را به همراه دارد.
انصاری با اشاره به لزوم پاسخگویی مناسب به مراجعان تصریح کرد: پاسخگویی به مراجعان با ادبیات منطقی، عرفی و ساده سبب می‌شود ارباب رجوع اطلاعات معقول و معمول مورد نیاز خود را بدون چالش کسب کرده و به نوعی از بروز زمینه‌های اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند.
وی به عملکرد معاونت‌ها در دادگستری استان اشاره و اظهار کرد: خوشبختانه امور در مجموعه معاونت‌ها به خوبی انجام می‌شود و این امر به شفافیت اقدامات و اطلاع‌رسانی کمک شایانی کرده و پاسخگویی را سرعت می‌بخشد، اما هنوز ابهاماتی در نحوه پیگیری امور وجود دارد که مجموعه را از رسالت کاری خود دور می‌کند که این ابهامات باید با تدبیر برطرف شود.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول