اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی:

ماهواره‌های مذهبی شیعیان بقاع متبرکه‌اند

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: ماهواره‌های مذهبی ما شیعیان برای مقابله با جنگ نرم، بقاع متبرکه‌اند.

ماهواره‌های مذهبی شیعیان بقاع متبرکه‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد عصر دیروز در مراسم مدیران هیئت امنا و خادمین بقاع متبرکه که با رویکرد توجیهی شهرستان‌ها برگزار شده بود، اظهار داشت: این مراسم در سه هفته پیاپی برگزار شده است که نخستین هفته در نیشابور، دومین در طرقبه و سومین آن در قوچان است که با هدف آموزش و توجیه خادمین بقاع متبرکه برگزار شده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی افزود: با توجه به اینکه خاندان عصمت و طهارت از موضع‌های رسالت‌اند، خود آنها هم رفتار و حال را در شرایط دگرگونی تغییر می‌دهند و هم با آنها انس می‌گیریم به عنوان نمونه خداوند در مفاتیح الجنان در مدح حضرت رضا (ع) می‌فرمایند حضرت رضا کسی است که اگر بخواهند خوشنود شوند به واسطه وجود آن حضرت شیعیان خوشنود می‌شوند.
وی با اشاره به اهمیت بقاع متبرکه، بیان داشت: بقاع متبرکه جزوه شاخص‌های برتر در ایران است و از مسئولیت‌های ما این است که فضای این بقعه‌ها را برای فعالیت فرهنگی و رفت وآمد ملائکه فراهم کنیم.
گنابادی‌نژاد خاطرنشان کرد: اگر به دنبال یک زندگی ایده‌آل هستید این بقاع متبرکه جزوه معادن واصل موضع رحمت هستند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با اشاره به بیانات استاندار خراسان رضوی در مورد ارتباطات مساجد و مدرسه گفت:‌ باید شرایط را طوری فراهم کنیم که حداقل 1000 مسجد و یک‌هزار مدرسه در سطح استان بتوانند رابطه قوی با این مکان‌های معنوی داشته باشند چر که اگر جوانان با این اماکن مذهبی انس نگیرند، تهاجم فرهنگی آنان را می‌شکنند.
وی تصریح کرد: طبق بررسی‌هایی که صورت گرفته است بالای 80 درصد شبکه‌های ماهواره‌ای آسیب‌های اجتماعی را به همراه دارند که ما در کنار این موضوع مهم ماهواره‌های مذهبی خودمان را تقویت کنیم چراکه بقاع متبرکه ماهواره‌های شیعیان است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول