اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری؛

64 طرح جامع در بقاع متبرکه اصفهان اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول فنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: تا پایان سال جاری، 64 طرح جامع در اماکن و بقاع متبرکه موجود در سطح استان اجرا می‌شود و اجرای مناسب این طرح‌ها از مهم‌ترین اهداف این اداره در راستای ساماندهی وضعیت این اماکن است.

64 طرح جامع در بقاع متبرکه اصفهان اجرا می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، امیرحسین اسماعیل‌پور پیش از ظهر امروز در جمع مدیران و مسئولان این اداره با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در راستای این موضوع اظهار کرد: این برنامه از شهریور ماه سال 1388 به صورت جدی و ویژه در این اداره دنبال شده، البته این موضوع از سال‌های گذشته مورد توجه مسئولان این اداره قرار گرفته است.
وی به ضرورت استفاده از ظرفیت‌های موجود در این اماکن اشاره کرد و افزود: تهیه طرح‌های جامع در اماکن و بقاع متبرکه دارای درآمد از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی در سطح استان محسوب می‌شود.
مسئول فنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این زمینه تصریح کرد: در حال حاضر طرح‌های جامع تایید شده برای 41 امامزاده موجود در سطح استان گرفته شده است و تا پایان سال جاری 23 طرح جامع دیگر در بقاع متبرکه اصفهان اجرا می‌شود.
وی با اشاره به تعداد اماکن متبرکه اصفهان که زیرپوشش این طرح‌ها قرار می‌گیرند، تاکید کرد: تا پایان سال جاری، 64 طرح جامع در اماکن و بقاع متبرکه موجود در سطح استان اجرا می‌شود و اجرای مناسب این طرح‌ها از مهم‌ترین اهداف این اداره در راستای ساماندهی وضعیت این اماکن است.
وی اضافه کرد: اجرای این برنامه در تاریخ اداره اوقاف و امور خیریه و در سطح کشور بی‌سابقه است و با تحقق این موضوع پیشگامی و نمونه بودن اصفهان در اجرای برنامه‌های مختلف به تمام مردم ثابت می‌شود.
اسماعیل‌پور به سیاست‌های این اداره در راستای ترویج نهاد وقف و موقوفه‌های موجود در سطح استان اشاره ‌و بیان کرد: تمام اماکن و بقاع متبرکه موجود در سطح اصفهان باید با ملاک‌ها و معیار‌های مشخص شده برای آنها هماهنگ باشد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول