اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دهگلان:

بیکاری کردستان با اجرای پروژه‌های بزرگ برطرف می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار دهگلان با بیان اینکه عدم وجود واحدهای بزرگ صنعتی در کردستان از اصلی‌ترین مشکلات اشتغال این استان است، گفت: بیکاری در این استان با اجرای پروژه‌های بزرگ صنعتی برطرف می‌شود.

بیکاری کردستان با اجرای پروژه‌های بزرگ برطرف می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد رضائی بعد از ظهر امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری این شهرستان، اظهار داشت: در سال گذشته هزار و 405 نفر سهمیه اشتغال‌زایی در شهرستان دهگلان بود که از مجموع کل سهمیه هزار و 201 نفر اشتغال‌زایی در شهرستان دهگلان محقق شده است.
وی با بیان اینکه ایجاد 2 هزار و 800 فرصت شغلی در این شهرستان طی سال ‌جاری هدف‌گذاری شده است، افزود: تحقق این میزان اشتغال در دهگلان نیازمند اجرای کارهای اصولی دارد.
به گفته وی، خوشبختانه سفرهای مختلف هیئت دولت و سفر تاریخی مقام معظم رهبری به استان موجب رشد و ارتقای بسیاری از حوزه‌ها به ویژه اشتغال و سرمایه‌گذاری در استان شده فرماندار دهگلان تصریح کرد: بعد از سفر مقام معظم رهبری اقدامات بسیار خوبی در استان آغاز شده که انتظار می‌رود با تسریع در این بخش به دستاوردهای بهتری برسیم.
رضایی اضافه کرد: سفر تاریخی مقام معظم رهبری به استان، فرصتی مناسب برای سرمایه‌گذاری شرکت‌های دولتی به منظور ایجاد اشتغال بود که در همین راستا دو واحد بزرگ دولتی در شهرستان دهگلان ایجاد می‌شود.
وی احداث کارخانه لاستیک‌سازی بارز کردستان و کارخانه روژان داروی گولان در شهرستان دهگلان را از مهمترین واحدهای مصوب سفر مقام معظم رهبری در شهرستان دهگلان برشمرد و خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این سه واحد بیش از یک‌هزار و 500 نفر از جوانان جویای کار صاحب شغل می‌شوند.
وی یادآور شد: 680 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان کردستان به شهرستان دهگلان اختصاص یافته است.
فرماندار شهرستان دهگلان با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای توسعه مشاغل خانگی، گفت: 3 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار برای واجدان شرایط در زمینه‌های مشاغل خانگی، اصناف و کشاورزی و دامداری به متقاضیان در دهگلان به تسهیلات پرداخت می‌شود.
رضائی در ادامه گفت: تامین آب شرب روستایی، تامین مسکن ارزان قیمت برای جوانان، رفع مشکلات فاضلاب روستایی و توسعه باغات، زیرسازی راه‌های روستایی و گازرسانی به 59 روستای شهرستان دهگلان از جمله طرح‌های مهم مصوب سفر مقام معظم رهبری در این شهرستان است.
به گفته وی، تاسیس کارخانه لبنیات، احداث مجتمع دامپروری، احداث دبیرستان و احداث چهار مجتمع ورزشی روباز در چهار دهستان از دیگر طرح های اجرایی سفر مقام معظم رهبری در شهرستان دهگلان به شمار می‌رود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول