اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مریوان:

تقویت اتحاد از برکات سفر رهبری به مناطق کردنشین است

خبرگزاری فارس: امام جمعه مریوان با اشاره به دستاوردهای عظیم سفر رهبری به کردستان در سال 88 و استقبال گسترده مردم کرمانشاه از ایشان گفت: تقویت اتحاد و همبستگی اقوام و مذاهب از برکات سفر رهبری به مناطق کردنشین است.

تقویت اتحاد از برکات سفر رهبری به مناطق کردنشین است
ماموستا مصطفی شیرزادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: سفر تاریخی مقام معظم رهبری به کردستان در سال ۸۸ دستاوردهای عظیمی در حوزه‌های مختلف برای این خطه از میهن اسلامی داشت که از جمله این دستاوردها می‌توان به تقریب هرچه بیشتر قلوب مسلمین از مذاهب مختلف اسلامی و خنثی شدن توطئه‌های دشمنان اسلام مبنی بر  ایجاد نفاق در صفوف به هم پیوسته مسلمین در این استان اشاره کرد. 
امام جمعه مریوان تصریح کرد: هم اکنون نیز در سال ۹۰ و در یک منطقه دیگر از مناطق کردنشین شاهد سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری هستیم که بدون شک یکی از مهم‌ترین برکات این سفر نزدیکی قلوب مسلمین از مذاهب مختلف اسلامی و گسترش فضای تقریب و همبستگی مذاهب در این استان خواهد بود. 
ماموستا شیرزادی خاطرنشان کرد: بدون شک مصوبات سفر مقام معظم رهبری در کرمانشاه علاوه بر توسعه و آبادانی این استان دارای برکات بسیاری نیز برای استان‌های همجوار خواهد بود و این مهم مایه دلگرمی همه مردم کشور به ویژه کرد زبانان است. 
امام جمعه مریوان اظهار داشت: استقبال تاریخی مردم کردستان در سال ۸۸ و مردم کرمانشاه در سال ۹۰ نشانگر ارادت ویژه کردها به رهبری و نظام مقدس اسلامی است.
وی خاطرنشان کرد: همواره در طول 32 سال از عمر با برکت نظام اسلامی کردهای مسلمان با مشارکت گسترده خویش در صحنه‌های مختلف انقلاب ولایت‌مداری و عشق و ارادتشان را به نظام و رهبری به جهانیان اعلام کرده‌اند.
ماموستا شیرزادی با اشاره به آیات و روایات متعدد، عنوان کرد: تفحص و بازدید بزرگان دینی و افراد وارسته جامعه از اقشار مختلف مردم همواره مورد تأیید بوده است.
به گفته وی، بازدید مقام معظم رهبری از استان‌های غرب کشور و دیدار با اقشار مختلف مردم در این مناطق مایه خیر و برکت برای جامعه اسلامی و تعالی روز افزون نظام اسلامی است.
وی نظام اسلامی ایران را مترقی‌ترین نظام در جهان برشمرد و خاطرنشان کرد: در ایران اسلامی تمام اقشار مختلف مردم به راحتی می‌توانند با مسئولان و خدمتگزاران خویش دیدار کرده و دغدغه‌ها و مشکلات خویش را آزادانه  مطرح کنند.
وی تصریح کرد: این مهم نشأت گرفته از آموزه‌های والای مکتب اسلام و رهبری عالم و آگاه همچون امام خامنه‌ای(مدظله العالی)است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول