اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان؛

پروژه 372 واحدی خوابگاه دانشجویان کردستان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان استانی و جمعی از دانشجویان دانشگاه کردستان، از پروژه 372 نفره خوابگاه دختران دانشجوی این دانشگاه بهره‌برداری شد.

پروژه 372 واحدی خوابگاه دانشجویان کردستان افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، معاون عمرانی دانشگاه کردستان ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌ بزرگ خوابگاه 372 نفری دختران این دانشگاه، اظهار داشت: از سال 83 و توسط وزارت علوم مراحل ساخت این پروژه آغاز شد و در مجموع بیش از 35 میلیارد ریال توسط این وزارتخانه به پیمانکار پروژه پرداخت شد.
هوشنگ یغموری افزود: به دلیل مشکلات به وجود آمده از سوی بانک‌های عامل در مورد پرداخت تسهیلات این بهره‌برداری از این پروژه هفت سال طول کشید و دانشگاه کردستان نیز علاوه بر هزینه‌های وزارت علوم بیش از یک میلیارد و 800 میلیون ریال دیگر نیز تا مرحله اتمام پروژه هزینه کرد.
معاون عمرانی دانشگاه کردستان تصریح کرد: پروژه 372 نفری خوابگاه دختران دانشگاه کردستان در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع ساخته شده و بسیاری از مشکلات و نیازهای دانشجویان دختر دانشگاه در مورد خوابگاه را برطرف کرده است.
یغموری ابراز امیدواری کرد که با مساعدت مسئولان استان و بانک‌های عامل شاهد تخصیص اعتبارات چهار درصدی به خوابگاه‌سازان استان و رفع مشکلات دانشجویان این دانشگاه و دیگر مراکز آموزش عالی در استان باشیم.
گفتنی است؛ در ادامه بازدید مسئولان و مدیران استان کردستان از پروژه‌های عمرانی دانشگاه کردستان از پروژه مجتمع آموزشی 30 کلاسه این دانشگاه بازدید به عمل آمد که معاون عمرانی دانشگاه در مورد این پروژه، اظهار داشت: پروژه مجتمع آموزشی 30کلاسه دانشگاه کردستان از مصوبات سفر مقام معظم رهبری و متشکل از هشت کلاس 120 نفره و 22 کلاس 80 نفره است.
وی افزود: پروژه مذکور تاکنون دارای 84 درصد پیشرفت فیزیکی بوده و تا نیمسال دوم تحصیلی سال جاری آماده بهره‌برداری است.
یغموری افزود: این پروژه در زمینی به مساحت 6255 متر مربع و با اعتباری 35 میلیاردی ساخته می‌شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول