اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد واحد جامع شوشتر خبر داد:

تحصیل 19 هزار دانشجو در دانشگاه شوشتر

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع شوشتر از تحصیل بیش از 19 هزار دانشجو در این دانشگاه خبر داد و گفت: این دانشجویان در 110 رشته تحصیل می‌کنند.

تحصیل 19 هزار دانشجو در دانشگاه شوشتر
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، سروش زرین آبادی ظهر امروز در جلسه توجیهی دانشجویان جدیدالورود این واحد جامع دانشگاهی اظهار داشت: در شرایط کنونی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع شوشتر بیش از 19 هزار دانشجو در 110 رشته تحصیلی دارد و این خود افتخاری بزرگ به شمار می‌آید.
وی با تاکید براینکه واحدهای جامع دانشگاه آزاد اسلامی از نظر رتبه و جایگاه معادل دانشگاه‌های مادر در دانشگاه‌های دولتی است، گفت: واحد دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر هم اکنون با بهره‌مندی از بیش از 750 عضو هیئت علمی تمام وقت؛ نیمه وقت و مدعو، وضعیت بسیار خوبی در عرصه تدریس و پژوهش دارد.
وی محیط دانشگاه را محیطی مقدس دانست و خاطرنشان کرد: همسویی با قوانین و مقررات آن از سوی همه کسانی که در این محیط وارد می‌شوند امری ضروری و اجتناب ناپذیر است و لذا رفتار تک تک ما به عنوان نمایندگان این مجموعه عظیم علمی مورد توجه جامعه است و قطعا همگان باید در رعایت مقررات و سلسله مراتب ونیز برخورداری از منش و رفتاری درخور این محیط مقدس کوشا باشیم.
زرین‌آبادی با تاکید بر اینکه محیط دانشگاه فضایی برای علم اندوزی و کسب دانش است، تاکید کرد: دانشجویان باید در راستای اجرای مقررات موجود در دانشگاه تلاش کنند و در راستای برقراری نظم با مسئولان همکاری لازم را انجام دهند تا بتوان به شایستگی از این فضا استفاده کرد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع شوشتر تاکید کرد: شهرستان شوشتر شهری بسیار خوب است و داشتن چنین دانشگاهی در این شهر نوعی تحول فرهنگی است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول