اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اول تا سوم آذرماه در بوشهر برگزار میشود؛

یازدهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان فصل 3

خبرگزاری فارس: سرپرست دفتر انجمن سینمای جوان بوشهر گفت: یازدهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان – فصل 3 از تاریخ اول تا سوم آذر‌ماه به مدت سه روز در استان بوشهر برگزار می‌شود.

یازدهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان فصل 3
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، کریم فائقیان سه شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یازدهمین جشنواره منطقه‌‌ای سینمای جوان فصل 3 (پاییز) از تاریخ  اول تا سوم آذر‌‌ماه امسال به مدت سه روز در شهرستان بوشهر با شرکت استان‌های اصفهان، یزد، چهارمحال و بختیاری، فارس، کهگیلویه و بویر‌احمد و بوشهر برگزار می‌شود.
وی افزود: انجمن سینمای جوانان ایران به منظور ارتقای سطح آگاهی، تجربه و بینش نسل جوان برای نیل به سینمای ملی، با هدف بسط و تعمیم ارزش‌های والای دینی و هویتی، تحکیم خانواده، موضوعات اجتماعی و فرهنگی، امید، عدالت، فرهنگ شهادت و دفاع مقدس، دستاوردهای جدید علمی، ظرفیت‌های فرهنگی، تمدنی، تاریخی و جغرافیایی کشور، با نگاه به پرورش هنرمندانی متعهد، خلاق و توانمند که موجب دستیابی به آثار فاخر فیلم کوتاه می‌شود و معرفی و ارزیابی بهترین تولیدات یک‌ساله در مناطق فوق‌الذکر اقدام به برگزاری جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان می‌‌کند.
سرپرست دفتر انجمن سینمای جوان بوشهر افزود: این جشنواره در چهار بخش مسابقه­ فیلم کوتاه، عکس، فیلمنامه و پوستر فیلم برگزار می‌شود.
فائقیان تصریح کرد: هیئت داوری متشکل از دوازده هنرمند و کارشناسان در چهار مجموعه فوق آثار را داوری و تندیس جشنواره و مبلغ180 میلیون ریال جایزه نقدی و حمایت از تولید را به برگزیدگان اهدا می‌کنند.
وی با بیان اینکه آخرین مهلت ثبت نام 10 مهرماه 90 اعلام شده است، ادامه داد: ثبت نام در بخش فیلم جشنواره تنها به صورت آنلاین و در سایت  www.cinemajavanan.ir انجام می‌گیرد و شرکت‌کنندگان ملزم هستند کد دریافتی از سایت در هنگام ثبت نام را روی آثار خود یادداشت کنند.
سرپرست دفتر انجمن سینمای جوان بوشهر با بیان اینکه آثار فاقد کد قادر به شرکت در جشنواره نیستند، گفت: ثبت نام اینترنتی در بخش فیلمنامه به شکل آزمایشی روی سایت انجمن  قرار گرفته است، بنابراین متقاضیان می‌توانند از دو روش اینترنتی و یا دستی استفاده نمایند، اما در ارتباط با شرکت در بخش پوستر فیلم و عکس متقاضیان باید نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و ارسال آثار خود به همراه فرم اقدام کنند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول