اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط مسئولان استان قم؛

کلنگ ساخت بیمارستان تخصصی در پردیسان به زمین زده شد

خبرگزاری فارس: کلنگ بیمارستان تخصصی واقع در منطقه پردیسان با حضور استاندار و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان قم به زمین زده شد.

کلنگ ساخت بیمارستان تخصصی در پردیسان به زمین زده شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مراسم کلنگ‌زنی بیمارستان تخصصی واقع در منطقه پردیسان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌پور، استاندار قم، دکتر حجازی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و جمعی از معاونان این دانشگاه برگزار شد.
این بیمارستان که مرکز جراحی محدود مادر قابل بسط به بیمارستان 60 تا 160 تختخوابی نام دارد در منطقه پردیسان، انتهای بلوار دانشگاه و در بلوار جام‌جم واقع است.
متراژ زمین در نظر گرفته شده برای این بیمارستان 10 هزار متر‌مربع و متراژ کل بنا 15 هزار متر‌مربع تا اتمام پروژه خواهد بود که عملیات تهیه زمین، طراحی و مطالعات طرح همچنین آزمایشات فنی این پروژه از ابتدای سال 90 انجام شده است.
این مرکز، یک مرکز جراحی مجهز است که از سال 90 آغاز و تا اوایل سال 92 به بهره‌برداری می‌رسد که اعتبار لازم فاز نخست در حدود 8 میلیارد تومان است.
میزان اشتغال این طرح در فاز نخست 80 نفر است.
در صورت اعطای مجوز تخت از سوی وزارت بهداشت، این بیمارستان دارای 60 تا 160 تختخواب و با بخش‌های آزمایشگاه، رادیولوژی، داروخانه،فیزیوتراپی و بخش‌های ویژه آی‌سی‌یو و سی‌سی‌یو و بخش‌های یک بیمارستان جنرال شامل داخلی، جراحی، زنان و زایمان و اطفال خواهد بود.
میزان اعتبار لازم برای تکمیل پروژه حدود 30 میلیارد تومان برآورد شده است که نیمی از آن توسط مجری از محل اعتبارات بنگاه‌های اقتصادی کوچک و زود‌بازده تامین می‌شود و میزان اشتغال این طرح در فاز تکمیلی 300 نفر است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول