اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان تاکید کرد:

برگزاری کرسی‌های آزاد‌اندیشی در دانشگاه‌ها

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان بر برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها تاکید کرد.

برگزاری کرسی‌های آزاد‌اندیشی در دانشگاه‌ها
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، موسی متوسلین ظهر امروز در جلسه راهبرد فرهنگی استان زنجان، اظهار داشت: برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی با مشارکت اساتید و دانشجویان از راهکارهای اساسی برای آشنای جوانان با توطئه‌های دشمنان است.
وی از برگزاری دعای ندبه در جمعه هفته آینده در حسینه اعظم زنجان خبر داد و گفت: این برنامه به صورت مستقیم از شبکه یک پخش می‌شود.
وی با بیان اینکه اعلام آمار و عملکرد تنها راه مقابله با چنین رسانه‌هایی است، افزود: تعداد دانشگاه‌های استان تا دولت نهم تنها 18 واحد بود که این تعداد در دولت نهم و دهم به 20 واحد دیگر افزایش یافته است.
متوسلین از احداث 42 باب کانون فرهنگی و هنری تا دولت نهم در استان خبر داد و افزود: 165 باب به این کانون‌ها در دولت‌های نهم و دهم اضافه شده است.
وی افزایش تعداد نشریات استان از 25 نسخه به 42 نسخه از دیگر اقدامات دولت نهم و دهم برشمرد و گفت: تعداد کتابخانه‌های عمومی استان نیز در قبل از آغاز فعالیت دولت نهم به نحو چشمگیری افزایش یافته است.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: 9 طرح از سوی وزارت کشور در راستای ارتقای شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی در نظر گرفته شده است که اجرایی می‌شود.
وی گفت: طرح‌های مختلفی از جمله شبکه تبلیغی مدارس با اولویت مدارس راهنمایی، دبیرستان و ابتدایی با اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان، طلیعه مودت با اعتباری بالغ بر 296 میلیون تومان از دیگر پروژه‌های این بخش است.
متوسلین طرح پیام مهر با اعتبار 30 میلیون تومان و شمیم مهر با اعتبار 20 میلیون تومان را از دیگر طرح‌ها برشمرد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول