اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی انجام خواهد شد؛

تست ایستگاه‌هایی مطالعه در 12 شهر کشور

خبرگزاری فارس: معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی گفت: به زودی تست ایستگاه‌هایی مطالعه در 12 شهر کشور انجام خواهد شد.

تست ایستگاه‌هایی مطالعه در 12 شهر کشور
مجدالدین معلمی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در گرگان اظهار داشت: معتقد هستیم که باید متناسب با سرعت جوامع بشری حرکت کرد و در این فضا انتظار کشیدن برای مخاطب ما را از جامعه عقب خواهد انداخت و استفاده از رسانه‌هایی که مطلوب فرهنگ ما نیستند این عقب ماندگی را پر خواهد کرد.
وی تصریح کرد: برهمین اساس و در راستای قرار گرفتن در رفیع‌ترین جایگاه به دنبال راهی بوده‌ایم تا مطالعه آحاد مردم را در تمام فرصت‌هایی فراغتی ایجاد سازیم.
معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی گفت: به همین منظور طرح ایستگاه‌های مطالعه را در دستور کار قرار داده‌ایم که مرحله مطالعاتی آن انجام و به زودی در 12 شهر کشور به طور آزمایشی تست خواهد شد.
معلمی خاطرنشان کرد: از همه دستگاه‌های دولتی انتظار می‌رود در این راستا همکاری داشته باشند.
وی تصریح کرد: در حال حاضر طراحی قالب ایستگاه مطالعه به پایان رسیده است و با تست آن و شناسایی نقاط ضعف و قوت و رفع نقاط کور آن در سراسر کشور با همکاری دیگر نهادها اجرا خواهد شد.
معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی گفت: اراک، محلات، یزد، اهواز، شاهرود، کرج، کاشان، پاکدشت، بابل و مهاباد از شهرهایی هستند که این ایستگاه‌ها در آن به صورت آزمایشی اجرا خواهد شد.  
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول