اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در گیلان:

تحرکات داخلی موجب سوء استفاده دشمنان می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: تحرکات داخلی موجب سوء استفاده دشمنان می‌شود و مسئولان گیلان اختلافات و مشکلات خود را به صورت خودمانی برطرف کنند.

تحرکات داخلی موجب سوء استفاده دشمنان می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی شامگاه چهارشنبه در نشست ستاد دهه امامت و ولایت در بیت نماینده ولی فقیه در گیلان با انتقاد از برخی اقدام‌ها در کشور و این استان که منجر به سوء استفاده برخی رسانه‌های بیگانه شده است، اظهار کرد: این چنین مسائل موجب می‌شود که به عمق مسائل ولایت عمل نکنیم.
نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه بسیاری از برنامه‌ها بی‌محتوا ولی دارای ظاهر خوبی است، گفت: مردم نکته‌سنج هستند و کارهای ما را زیر نظر دارند.
وی با اشاره به وضعیت شورا و شهرداری رشت بیان کرد: جریان شهرداری و شورای رشت به تحرکاتی تبدیل شده که باید مشکلات را در داخل برطرف کنند نه اینکه به رسانه‌ها بکشانند و یکی می‌گوید شهردار حکم دارد و یکی می‌گوید حکم او فاقد وجاهت قانونی است.
نماینده ولی فقیه در گیلان با تصریح بر اینکه اینگونه تحرکات غیرقابل تحمل است، عنوان کرد: این مشکلات و مسایل می‌تواند با حضور مسئولان مربوطه برطرف شود.
وی درباره وضعیت کارخانه آسفالت در شهر کومله لنگرود و تجمع اعتراض‌گونه مردم نسبت به این موضوع، افزود: کارخانه‌ای در محدوده شهر کومله ایجاد کردند که موجب نارضایتی مردم شده است.
قربانی با تاکید بر اینکه اینگونه اختلافات و مشکلات که به راحتی در داخل استان قابل حل است، موجب سوء استفاده رسانه‌های غربی شده، بیان کرد: بنده از اینگونه تحرکات گله‌مند هستم.
وی از مسئولان استان خواست تا مشکلات و اختلافات خود را در داخل برطرف کنند.
در این جلسه با تصویب اعضای ستاد دهه امامت و ولایت، مجید متقی‌طلب رئیس پارک علم و فناوری گیلان به عنوان مسئول دبیرخانه ستاد، کیهان هاشم‌نیا، معاون برنامه‌ریزی استاندار گیلان به عنوان مسئول کمیته سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی، حجت‌الاسلام والمسلمین جمال یاری، مدیر‌کل تبلیغات اسلامی گیلان به عنوان مسئول کمیته تبلیغات و محسن نصرپور، مدیر‌کل صدا و سیمای گیلان نیز به عنوان مسئول کمیته رسانه‌ای ستاد مذکور معرفی شدند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول