اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام حسین(ع) کرج:

دشمنان با ترویج فرهنگ غیردینی در صدد سلطه بر اسلام هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام حسین(ع) کرج گفت: دشمنان برای رسیدن به اهداف خود، فرهنگ غیردینی و غیر اسلامی را ترویج می‌دهند تا با سلطه بر جوامع اسلامی، به اهداف شوم خود برسند.

دشمنان با ترویج فرهنگ غیردینی در صدد سلطه بر اسلام هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، احمدرضا باهک ظهر امروز در همایش عفاف و حجاب که در تالار شهیدان نژادفلاح کرج برگزار شد، اظهار داشت: باید فرهنگ‌سازی‌های اساسی به منظور جلوگیری از ترویج فرهنگ‌های غلط در جامعه اسلامی انجام شود.
وی ادامه داد: یکی از اقدامات شوم دشمنان برای رسیدن به اهدافشان ترویج فرهنگ غیردینی و اسلامی در جوامع اسلامی است تا بتوانند با سلطه بر این جوامع به اهداف و دسیسه‌های شوم خود دست پیدا کنند.
این مسئول گفت: حجاب و عفاف تنها برای بانوان نیست بلکه مردان نیز باید به طور کامل آن را رعایت کرده چرا که رعایت عفاف و حجاب بر هر مسلمانی واجب است.
باهک تأکید کرد: باید مسائلی که دین مبین اسلام بر روی آنها تأکید فراوان دارد را بیش از پیش مورد توجه قرار دهیم و با آسیب شناسی تهدیدهای جامعه امروز را شناسایی کرده و تلاش دو چندانی را برای برطرف کردن آن آسیب‌ها از خود نشان دهیم.
وی پیروی کورکورانه از فرهنگ‌های غلط را یکی از مهم‌ترین آسیب‌ها در جامعه اسلامی عنوان کرد و افزود: متأسفانه برخی با پیروی از این فرهنگ‌های غلط و بدون آگاهی به خود و دیگران لطمه وارد کرده و تهدیدات جدی را وارد جامعه می‌کنند.
این فرمانده سپاه ادامه داد: یکی از رموز پیروزی رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس تأکید بر اعتقادات اسلامی و دینی بود که توانست با تکیه بر این اصل پیروز جنگ تحمیلی باشد.
باهک توجه جدی به اصولی قرآنی و رعایت ارزش‌های اسلامی را مهم ارزیابی کرد و افزود: توجه به این دو نکته می‌تواند انسان را از بسیاری از آسیب‌ها مصون نگه دارد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول