اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:

دولت 84 درصد ‌هزینه‌های خرید اتوبوس‌های تبریز را تامین می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: طی سال‌های اخیر 84 درصد از هزینه‌های خرید و تامین اتوبوس‌های درون شهری که در اختیار شهرداری تبریز قرار می‌گیرد، توسط دولت تامین شده که شاید تاکنون هیچ اطلاع‌رسانی و انتشار اخبار در این زمینه اتفاق نیفتاده است.

دولت 84 درصد ‌هزینه‌های خرید اتوبوس‌های تبریز را تامین می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌ شرقی، محمد اشرف‌نیا اظهار کرد: دولت از بابت جبران هزینه‌های سوخت اتوبوسرانی تبریز در سال ‌جاری، 55 میلیارد و 322 میلیون و 599 هزار ریال تاکنون به شهرداری تبریز پرداخت کرده است.
وی افزود: با وجود اینکه در برخی از محافل عنوان می‌شود، دولت در این رابطه کمکی به شهرداری‌ها نکرده است، اما واقعیات این است که دولت با وجود برخی مشکلات، اهتمام جدی برای رفع مشکلات اعتباری شهرداری‌ها دارد.
وی گفت: در بخش اتوبوسرانی نیز دولت طی سال‌های اخیر از لحاظ تجهیزاتی و اعتباری کمک‌های شایان توجهی به شهرداری‌ها کرده که این خدمات به خوبی اطلاع رسانی نشده است.
اشرف‌نیا عنوان کرد: طی سال‌های اخیر 84 درصد از هزینه‌های خرید و تامین اتوبوس‌های درون شهری که در اختیار شهرداری قرار می‌گیرد، توسط دولت تامین شده که شاید تاکنون هیچ اطلاع‌رسانی و انتشار اخبار در این زمینه اتفاق نیفتاده است.
 وی گفت: در زمان دولت‌های نهم و دهم، تاکنون 590 دستگاه اتوبوس درون شهری به شهرداری تبریز واگذار شده که این اقدامات دولت، در اغلب موارد به حساب شهرداری گذاشته می‌شود.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر عزم و اراده دولت برای خدمات‌رسانی به مردم در زمینه‌های گوناگون، شهرداری‌ها را از جمله مجموعه‌هایی عنوان کرد که دولت بنا دارد از آنها حمایت لازم و کافی را انجام دهد.
اشرف‌نیا افزود: در این راستا هرچند در پرداخت برخی منابع تاخیرهایی به وجود می آید، اما این بدان معنی نیست که دولت از شهرداری‌ها حمایت نمی‌کند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول