اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شش ماه نخست سال جاری صورت گرفت؛

رشد 100 درصدی صادرات محصولات پگاه زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت شیر پگاه استان زنجان گفت: مطابق هدف‌گذاری صورت گرفته در سال جاری صادرات محصولات شیر پگاه استان زنجان از رشد 100 برخوردار بوده است.

رشد 100 درصدی صادرات محصولات پگاه زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، احمد جریان بعد از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به هدف گذاری سال جاری در زمینه افزایش صادرات استان زنجان صادرات محصولات پگاه استان زنجان نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.
وی با اشاره به اینکه شرکت شیر پگاه بزرگترین شرکت فرآوری کننده شیر در استان زنجان محسوب می‌شود، در حال حاضر این شرکت بیش از 60 درصد شیر استان زنجان را جذب و تبدیل می‌کند.
مدیر عامل شرکت شیر پگاه استان زنجان با بیان اینکه در شرکت شیر پگاه استان زنجان در حال حاضر بیش از 35 نوع محصول تولید می‌شود، تصریح کرد: این شرکت به عنوان بزرگترین شرکت تولید کننده در خدمت سلامتی مردم جامعه در مصرف سرانه استان زنجان نقش موثری دارد.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جهاد اقتصادی ادامه داد: استراتژی شرکت شیر پگاه استان زنجان متناسب با جهاد در اقتصاد برنامه‌ریزی شده است.
جریان اضافه کرد: شرکت شیر پگاه استان زنجان به عنوان واحد نمونه کشوری در صنعت سبز، واحد نمونه استانی در سلامت محصول، ‌واحد نمونه کیفیت و واحد نمونه صادرات استان زنجان در شش ماه نخست سال جاری انتخاب شد.
وی با اشاره به اینکه در راستای رسالت اجتماعی و در راستای استراتژی تولید محصولات پگاه زنجان اقدامات موثری صورت گرفته است، افزود: آغاز عرضه ماست پرو بیوتیک و دوغ پرو بیوتیک از اقدامات مهم در این راستا بوده است.
مدیر عامل شرکت شیر پگاه استان زنجان با تاکید بر اینکه شرکت شیر پگاه استان زنجان نخستین شرکتی است که خامه با شیر کم چرب را در استان عرضه می‌کند، ادامه داد:‌ ارتقا کیفیت محصولات شرکت شیر پگاه از جمله اهداف این شرکت است.
وی با بیان اینکه سرمایه اختصاص داده شده در زمینه کیفیت فراتر از هزینه اختصاصی سایر شرکت‌ها به این بخش است، یادآور شد:‌ 30 آزمایش مختلف بر روی شیر خام ورودی به شرکت شیر پگاه صورت می‌گیرد.
جریان با اشاره به اینکه در شرکت‌های دیگر در مقوله کیفیت هزینه زیادی را صرف نمی‌کنند، افزود: منابع انسانی قوی و موثری در حوزه کیفیت فعالیت دارند.
وی با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذاری سنگینی در زمینه افزایش مصرف سرانه محصولات شیر پگاه زنجان صورت گرفته است، اضافه کرد: این سرمایه‌گذاری موثر بوده که با رشد مصرف سرانه در استان روبرو هستیم.
مدیر عامل شرکت شیر پگاه استان زنجان با اشاره به برنامه‌ریزی به منظور توسعه خطوط شرکت شیر پگاه استان زنجان، ادامه داد:‌ این خطوط در راستای تحقق توسعه استان و افزایش صادرات طراحی و در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با تاکید بر اینکه صادرات محصولات پگاه استان زنجان به کشور عربستان افتخاری برای استان زنجان محسوب می‌شود،‌ تصریح کرد: تعالی منابع انسانی از مهم‌ترین اهداف این شرکت است که شرکت پگاه زنجان به عنوان الگو در این زمینه حرکت می‌کند.
جریان با اشاره به اینکه عملکرد شرکت شیر پگاه استان زنجان در سال گذشته 5.5 میلیون دلار بوده است، اضافه کرد: هدف گذاری سال جاری 10 میلیون دلار است که در شش ماه نخست سال جاری 6 میلیون دلار از این هدف‌گذاری محقق شده است.
وی با اشاره به اینکه جایزه ملی تعالی منابع انسانی در سال جاری به شرکت شیر پگاه استان زنجان تعلق گرفته است، اظهار داشت: تشکیل نهضت کاهش قیمت تمام شده محصولات پگاه استان زنجان از دیگر اقدامات این شرکت محسوب می‌شود.
مدیر عامل شرکت شیر پگاه استان زنجان با بیان اینکه شیر خام از دامداران به قیمت بالایی خریداری می‌شود، خاطر نشان کرد: با پرداخت یارانه توسط دولت به دامداران قیمت تمام شده شیر خام نیز ارزان‌‌تر می‌شود.
وی با اشاره به افزایش 22 درصدی قیمت شیر خام در استان زنجان اضافه کرد: به ازای هر 10 درصد افزایش قیمت شیر خام قیمت محصولات تولیدی نیز باید هشت درصد افزایش پیدا کند.
جریان با تاکید بر اینکه از سال 87 قیمت محصولات شیر پگاه استان زنجان با افزایش نرخ مواجه نبوده است، ادامه داد:‌ این شرکت در راستای افزایش سرانه مصرف شیر تلاش دارد.
وی به تاکید استاندار مبنی بر افزایش جهشی صادرات استان زنجان اشاره کرد و گفت: مجموعه شیر پگاه استان زنجان در شش ماه نخست سال جاری اهداف خود را در راستای افزایش صادرات و توسعه استان تحقق بخشیده است.
جریان افزود 70 درصد توزیع شیر مدارس استان زنجان در سال گذشته بر عهده شرکت شیر پگاه زنجان بود که این تعداد 5 میلیون عدد بوده است.
انتهای پیام/ص10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول